Uuel aastal uue hooga

Üha enam pööran oma elustiilile tähelepanu. Sain R'i perelt smuuti klaasid ja Apollos käies nägin smuuti raamatut, teadsin, et seda on mul vaja. Uued ja huvitavad retseptid on alati teretulnud ja lõpuks saavad ka endal mõtted otsa. Antud raamat saab olema tõeline abimees. Smuuti on just sobiv üheks kergeks vahepalaks ja siis saab ka keha vajalikke aineid. Üritan võimalikult palju magusast eemale hoida ja smuuti on tõeliselt hea alternatiiv sellele. Mmmm, praegu tuli nii suur isu peale :) 
Teiseks on tõeliselt suur motivatsiooni andja Buduaar Body. Olin sellist ammu juba otsinud, aga kuskilt polnud leidnud. Nägin ühe tuttava instagrami pildil seda päevikut ja teadsin, et seda on ka minul vaja. Raamatupoest ma seda ei leidnud, rõõm oli suur kui toidupoes päevikut nägin. Alustasin selle täitmist 1.jaanuarist ja seni olen õhinas. Buduaar Body paneb tõesti vett rohkem jooma, sest seal on 8 klaasi pildid ja saad maha kriipsutada joodud klaasid. Kirjutan oma toidu ülesse ja nii näen kui korralikult ma söönud olen. Igal hommikul kaalun ja panen kirja, nii saan enda kaalu jälgida (kaal pole muidugi kõige olulisem, tähtis on välimus, kuid huvitav on siiski seda aja möödudes vaadata). Kirja saab panna päevas tehtud sammud. Praegu tuleb jopet kanda ja nii minu telefon enam täpselt samme ei loe ja sellepärast panen samme umbes. Õnneks homme saan tellitud sammulugeja kätte. Ning saab teha erinevaid kokkuvõtteid  Saad Buduaar Body'st rohkem lugeda SIIN. Sellest on nii palju abi ja loodan, et selle täitmise tuhin ei rauge :)
"Smuutid ja mahlakokteilid" raamat ostetud Apollost ja maksis ~12€. Buduaar Body saadaval raamatupoodides, Sportlandis, suurtemates toidupoodides ja saab ka tellida, SIIT . Hinnaks on sellel 7.95€. 



Mis Sind motiveerib rohkem liikuma?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Selle Buduaar Body kavatsen küll nüüd endale kindlasti muretseda, aitäh info eest Klaarika! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti üks tark otsus ;) .
      PalunPalun, Katrin! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts