Avon // Mrs Frosty

Jõulud on läbi ja antud toode on otsas, aga tahaksin teile sellest ikka mõned sõnad rääkida. Taolisi tooteid võib veel tulla ja nii on mingi aimdus olemas. Olin siin korteris elanud juba üle poole aasta ja siis alles avastasin, et võiks vanni minna. Sellest ajast saati olen ma endale pea igast Avoni kataloogist ühe vannivahu tellinud :) (üks vannivaht on veel tulemas)


Algselt tahtsin endale Mr Frosty (õuna lõhnaline) vannivahtu, aga kahjuks see oli laost otsa saanud. Nii ei jäänud muud üle kui Mrs Frosty tellida. Pelgasin selle lõhna, aga õnneks on tegu mõnusalt maheda lõhnaga. Mind pani ostma toote välimus. Nii kihvt, nii armas. Midagi teistsugust. Toode on oranži värvi ja vahutab päris kenasti. Ma ei tea, kas ma harjun lõhnaga ära või see hahitub ära kui aeg vanni minna. Aga see ei sega kasutamast. Põhiline on siiski see, et saaks vanni palju vahtu. 
Olen ühte asja veel märganud. Neid tuleb vanni panna päris ohtralt. Panin vist terve lumememme peajagu toodet vanni ja ühte teist vahtu panin esimene kord pea veerand pudelist. Vähemalt on mul siiski vannivahud, mis teevad vannis käigud meeldivamaks :)



Kust soetad Sina vannivahte?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Soovitan indlasti mõnda LUSHi vannipommi proovida, need küll päris krõbeda hinnaga aga nii mõnusad. Ma käin üsna harva vannis, kuna meil nii pisike see ja siis võib harva seda luksust lubada. Tükk aega oli meil üks AVONi liitrine vannivaht kapiäärel seismas, aga keegi väga ei kasutanud seda ja lõpuks rändas prügikasti. Hästi lõhnas küll, aga lihtsalt vanniskäigud olid harvad :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. LUSHi tooteid olen tahtnud juba ammu proovida. Eks millalgi võtan kokku ja tellin sealt midagi :)
      Vähemalt on vanniskäigud sellised erilised, harva, aga head :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts