Wella Professionals // ENRICH

Peale värvipesu ja juuksed pruuniks värvides, muutus mu juukste seisukord päris palju. Need ei ole enam kunagi nii pehmed ja siledad olnud. Kuid tänu Wellale, olen leidnud 2 toodet, mis teevad mu juustega imesi. Kolmas toode valmistas kahjuks pettumuse, aga see on ilusti põhjendatav ja kunagi ei saa kõik tooted olla meeltmööda. Suur Aitäh Wella Professionalile, kes lahkelt saatis mulle need 3 toodet.


Enrich Volumizing Shampoo For Fine to Normal Hair

Kohevust lisav šampoon peenikestele ja normaalsetele juustele. Muudab juuksed vabalt voogavaks. Kerge koostisega niisutav šampoon lisab isegi peenikestele juustele kohevust ning vitaalset liikuvust. Siidiekstraktiga.

Šampooni pudel on väga lihtsalt käsitletav. Just see mugav kork. Toode on läbipaistev. See vahutab just nii nagu ma igalt šampoonilt ootan. Hiljem loputades on tunda, et juuksed on krudisevalt puhtalt. Alguses kartsin, et see kuivatab mu juukseid, õnneks see siiski seda ei tee. Pluss punktid saab ka toote lõhn. Meenutab natuke salongi toodete lõhna. Mõnusalt mahe ja tekitab tunde nagu oleks juuksuris, kus erinevad lõhnad segunevad ja see kombo lõhnab nii hästi.
Tradehouse lehel maksab 250ml suurune šampooni pudel 11.80€.


Enrich Moisturing Conditioner for Fine to Normal Hair

Niisutav palsam peenikestele ja normaalstele juustele. Niisutab kuivi juukseid. Kerge koostisega palsam niisutab kuivi juukseid, muutes isegi peenikesed juuksed voogavakt liikuvaks. Siidiekstraktiga.

Erinevalt šampoonist on palsami kork teine. Kuid see ei muuda asja halvemaks. Selline kork on üldjuhul kõige tavalisem. Palsam on piisavalt paks, et juustele kandes see minema ei jookseks. Palsamit juustest välja pestes on tunda kui pehmeks need muutuvad. Kuivatades selgus aga tõsiasi. Antud tooted on mõeldud peenikestele juustele ja minu juuksed kohe kindlasti mitte pole sellised. Juuksed kuivatatud märkan kuidas juukseotsad oleksid nagu ikka niisked. Föönitasin ja föönitasin, kuni sain aru, et palsam on minu juustele liiast. Jättis need raskeks ja rasvaseks. Seda märkasin ma peale nädalast kasutamist ja pole väga julgenud rohkem seda kasutada. 
Palsam on 200ml suur. Hinnaks on sellel Tradehouses 13.75€.


Enrich Moisturing Treatment For Fine to Normal Hair

Niisutav mask peenikestele ja normaalsetele juustele. Aitab taastada kahjustatud juukseid. Kerge koostisega mask annab juustele koheselt terve välimuse, muutes isegi peenikesed juuksed voogavalt liikuvaks. Siidiekstraktiga.

Viimane ent see kõige suurem üllataja. Ütlen kohe ära, et ma olen sellesse armunud. See toode muutis mu juuksed täpselt  samagasuguseks kui juuksed olid veel musta värvi. Kasutan maski korra nädalas, et neid mitte liialt üle koormata. Nagu palsam on ka mask üsna tiheda koostisega ja muudab peale kandmise lihtsaks. Välja pestes on juuksed pehmed, kuid mitte nii pehmed nagu võiks oodata. Kui esimest korda juuksed ära kuivatasin ja neid katsusin olin ma õnnega koos. Kas tõesti leidsin toote, mis teeb mu juustega imesid? - Jah, see on tõesti olemas ja see on see samune mask. Hea meelega kasutaks seda iga pesukord, et tunda neid pehmed ja siidiseid juukseid. Juuksed näivad tõesti palju tervemad. Ka mask lõhnab nii meeldivalt. Ma vist võikski rääkima jääda kui hea tootega tegu on.
Tradehouses maksab 150ml suurune maski topsik 14.20€.

Kolmest tootest kahte kasutan ma jätkuvalt. Kahju, et palsam ei sobinud. Kuna aga kirjeldus ei vasta minu juukse tüübile, siis läks mul tegelikult isegi hästi. Ise poleks ma nende toodete poole kohe kindlasti mitte vaadanud, aga veelkord SuuurAitäh Wellale, et need tooted mulle saatsite, sest neist 2 on tõelised pärlid. :)


























Milliseid Wella Professionals tooteid oled Sina kasutanud? Oled rahule jäänud?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mul on aastaid olnud kasutusel Wella Professionals Brilliance sarja tooted ja need on imeliselt head! Hoiavad juuksevärvi kaua erksana, lisavad kohevust ning pehmust ja sära, olen väga rahul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, tundub huvitav sari, mida kunagi proovida :)

      Delete
  2. Parimad tooted, mida iial olen kasutanud. Elus pole leidnud veel just seda õiget shampooni ja palsamit, aga just need ongi need õiged.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga hea meel kuulda. Küll leiad veel mõne toote, et juustele vaheldust pakkuda ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts