Maybelline // Colorama // Color show

Lõpuks saan jälle normaalselt küüsi värvida ja tihedalt küüntele uut ilmet anda. Peale geelküüsi on kohe hea ise oma küünte kallal noktiseda. Kahju ainult, et mul neid lakke vähe on. Maal on mul mingi kirst, mis küünelakke täis, aga need ka juba oma aja ära elanud :D Siin Tartus on mul max.5 küünelakki. Samas hea ka kui neid vähe on, ei ole valiku ees, milliseid küüsi nüüd teha.
Täna näitan teile enda kahte uustulnukat ja neist kombineeritud maniküüri. Lakid on ostetud Rimist, aga neid saab peab igast hästi varustatud toidupoest. Maksid need ~3€ tk. Esimesest tõmbest sai roosa lakk minu lemmikuks, nii hea katvus ja nii ilus värv. Piisab tõesti vaid ühest kihist, aga tahtsin paremat tulemust lisasin teise kihi veel. Color show on uus küünelaki sari, seda kasutasin ma kahel küünel, et anda ilmet ja särtsu küüntele. Ilma aluslakita jääks see ilmselt üsna lahja, aga kui mingi värv alla panna jääb väga mõnus. See peaks sobima pea iga tooniga :) Korraliku püsivus on neil 2-3 päeva ja hakkavad küüneotsad kuluma. Kui aga käed näevad tihedalt vett, siis ilus tulemus on heal juhul 2 päeva. Püsivus pole küll kiita, aga toonid on ilusad ja küünelakieemaldajaga tuleb lakk ilusti maha. Mina olen rahul nendega ja soetan peagi mõne uue tooni.




Kuidas Sulle meeldivad Maybelline Colorama küünelakid? :)


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mu küünelakikogu koosneb vist 90% Colorama küünelakkidest. Ühesõnaga väga meeldivad :D See Color Show näeb totsikus täiega ilus välja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lai värvivalik ja hea hind. Pole kahju kui neid palju on :) Näeb jaa, nüüd tahaks veel teisi toone ka :P

      Delete
  2. Minul seisab küll vähemalt 5päeva peal.. ja ma tegutsen väga palju päevas veega seega käed saavad vatti. Ma soovitan sul helly hansen vm kallimat pealislakki peale panna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samas kõik oleneb inimese küüneplaadist ka, aga mingi hea pealislaki peaks küll hankima. Aitäh soovituse eest! ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts