Vahur Kersna "Ei jäta elamata"

Vahur Kersna raamat ilmus üsna aasta lõpus, kuid sellest on saanud tõeline müügihitt. Kuuldes selle raamatu kohta erinevaid arvamusi. Ühed kellele see raamat väga meeldib ja teised kellele see väga meelt mööda pole. Nii ma siis mõtlesin, et ostaks selle endalegi ja loeks läbi, et näha kuidas see mulle meeldib. Ühel päeval Rakvere minnes, teadsin, et ilma raamatuta ma sealt lahkuda ei taha. Mul läks ikka tõeliselt hästi, sest Kroonikeskuse Apollost sain ma viimase raamatu. Kuna onu on mul seal klient, sain raamatu 19€ ja kahjuks ei tea selle täishinda. Ilmselt on mingi 19.50€, aga täpselt ei oska öelda, sest oli viimane ja võeti edetabeli riiulist. (uurisin järgi, täishind on sellel 20€)
Endalegi imestunult leian ennast üha enam raamatupoest raamatuid sirvimas. Viimasel ajal tahaks üldse rohkem raamatuid osta ja lugeda, kahjuks aga kõik jääb ajataha. Ise arvan, et puhtalt vanemaks saades meeldib mulle rohkem raamatuid lugeda. Juba uue raamatu lõhn ja teades, et loen sealt esimesena. Loodan nüüd võimalikult palju vabaaega leida, et lugeda Vahur Kersna raamat läbi.




Kas Sulle meeldib raamatuid lugeda? Millised? Mida soovitaksid ka mulle?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts