Avon // Ultra Color Indulgence huulepulk

Sõbrapäev on peagi tulekul ja miks mitte selle päeva puhul huuled natuke julgema värviga üle võõbata või hoopis mõni ilusa tooniga huulepulk sõbrannale kinkida. Täna räägikski teile Avoni uustulnukatest. Nagu aru saite siis tegu on huulepulkadega. Mina sain 20-st värvitoonist 3 prooviks ja kõik on eri tooni. 


Plum Verbena
See toon on neist kolmest mu lemmik. Ilmselt seetõttu, et see sobib (minu arust :D ) mulle kõige rohkem. Kuna olen hetkel kahvatuma jumega, siis lilla sobib ideaalselt. Siin pildil tundub see üsna pruun, aga toon huultel on tegelik ja see õige. Toon kestab nii 2h veatult, sest toode on geelkoostisega, mis niisutab huuli ja sellisest huulepulgast on pea võimatu oodata 6h püsivust. Kuna tegu on üpris tumeda ja intensiivse tooniga, võtab selle peale kandmine aega ja kannatust. See on ümara otsaga ja raske on täpseid jooni sellega teha, aga harjutamine teeb meistriks. Libiseb tõeliselt mõnusalt üle huulte ja värv jääb peale ühte tõmmet ilus. Ehk sellel on ka hea pigment + see toon teeb ka hambad valgemaks. LoveLove, oleks ma vaid suurem huulepulga kandja :)


Tawny Rose
See on kõige mahedam toon. Annab kerge värvi huultele, peaaegu nagu nude. Selle tooniga on huultel märksa lihtsam töötada. Pole ohtu, et värv igal pool laiali oleks. Mõned tõmbed üle huulte ja näol on uus ilme. See on ilmselt toon millega harjutada ennast huulepulkasid kandma. Alguses tagasihoidlikuma tooniga ja nii aina intensiivsema poole. Kui mujal huulepulka ei kanna siis kodus värvin üsna sageli ja mõtlen, miks ma nii vähe huuli värvin. See annab ju nii palju juurde. Niisutus on neil tõesti hea ja ei pea muretsema ka katkiste huulte pärast, sest see toon seda ei rõhuta.


Pink Blossom
Tõeline suvine toon (suvi tule kiiremini). Selle tooni peale kandmisega tuleks varuda natuke aega. Olen märganud, et kui esimest korda huuled sellega üle käia ei taha värv hästi huultele hakata. Mina sain nipi kätte, kuidas see ilusti huultele saada. Tõmba mõned korrad huulepulgaga üle huulte. Siis leia 2-3 minutit endale tegevust ja siis uuesti värvides hakkab värv märksa paremini peale. See on ka ainus toon, mis nõuab endale terveid huuli, sest toob kõik vead üsna esile. Aga kui huuled terved ja ilusad siis see roosa on ikka väga ilus.


Need 3 tooni on tõelised üllatajad. Minust võib saada veel nii huulepulga kandja. Pakenditega pole küll teab kui palju vaeva nähtud, aga sisu on tõeliselt hea, nii lai värvivalik ja need lõhnavad super hästi, nagu mingi komm. No mida veel tahta. 
Kehtivas kataloogis on huulepulga hind 3.99€ (8.20€).


Kui suur huulepulga kandja oled Sina?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Hei, mul vb veidi imelik palve :D,aga kas sa saaks sellest esimesest, Plum Verbenast, teha käeseljal swatchi? Ma olen päris pikka aega otsinud sellist tumelillakat-punast huulepulka, nagu see sama on kataloogipiltidel. Huultel (sinu pildi järgi) tundub ta pigem heledam ja roosakas-lilla... Nii võib-olla peale ei tahaks ka tellida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikka võin teha, aga anna enda email või mingi koht, kuhu pildi saata saan :) Teen homme päevavalguses pildi ära.

      Delete
    2. Oh, super, aitäh sulle :)

      Võid pildi saata: liislatting@gmail.com

      Delete
  2. Replies
    1. Ikka picmonkey ja üks vana allalaetud programm :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts