Victoria's Secret // Sheer Love

Ma olin vist 2014 aastal hea laps, sest kuuse alt leidsin Victoria's Secreti kehasprei. Olen koguaeg nende tooteid piilunud, aga krõbe hind kohe üldse ei kutsu ostma. Ma olen niii rahul, et selle sain. Valisin selle küll ise välja, aga ei osanud seda kingina oodata. Sheer Love'i anti mulle kõige enne nuusutada ja see jäi ka kohe peale. Lõhna on endiselt väga raske kirjeldada, aga see on tõeliselt hea. Võiks vist päev otsa nina pudelis istuda. Mõnusalt mahe, kuid samas nii värske. Lõhnanootideks on valge puuvill ja roosa liilia. Nii tahaks, et te kõik tunneksite seda lõhna, sest see on lihtsalt I-M-E-L-I-N-E. Olen üsna kindel, et suvel on see täielik asendus lõhnaõlile. Selle püsivus on meeletu. Hommikul spreitasin keha üle ja õhtul teki alla pugedes oli lõhna veel tunda + niisutab ka nahka . I am in love. Muidugi lasin kehasprei osta kotis, sest Victoria's Secreti kotid on nii ilusad ja armsad. See maksis küll 1€ , aga kallis kehasprei on seda väärt. Hinnaks oli sellel 22€. 
Ning nüüd silmailuks mõned pildid :)






Millised Vicotria's Secreti tooteid oled Sina kasutanud?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts