Instagram Post #5

Küll tekib ikka kiirelt neid pilte sinna instagrami :P Kui tahad olla kursis minu tegemistega esimesena, siis saad jälgida mind siin ----- Kklaaarika. Kuid nüüd piltide juurde :)

1. Selveris olid ilupäevad ja kasutasin juhust. Sain kaua plaanitud tooted lõpuks ostetud. // 2. Blogisse jõudis kodu teemaline postitus. Lähemalt saad lugeda sellest SIIN. // 3. Leidsin endas taas küpsetamis pisiku ja valmisid XL muffinid. // 4. Lõpuks tegin Tervis Pluss tellimuse ja sain kingituseks Nurme Seebi tooteid.

1. Lõpuks olen taas trenni lainel. // 2. Leidsin Miramii blogist laheda küpsise retsepti ja ei võtnud kaua aega kui selle teostasin. Saad sellest lugeda SIIN. // 3. Lõpuks sai telefon uue kuue, olen sellega väga rahul. // 4. Siiani imestan, kui suur ma tegelikult 10.klassi lõpus olin.

1. Isadepäeva puhul käisime söömas. Toit maitses seal taaskord suurepäraselt. // 2. Avastasin enda jaoks Activiad. // 3. Enne kooli mõned selfied. // 4. Peale trenni tuleb end ikka kurssi viia tervise teemadel, muidugi koos hea snäkiga. 



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. väga ilusad pildid! tohib küsida kuidas sa neid südameid tegid pildile? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäääh! :)
      Ikka tohib, kasutan picsart töötlusprogrammi ja sealt saab erinevaid kujundeid valida ;)

      Delete
  2. Kas hakkasid rohkem trenni tegema või toitumist jälgima, et alla võtsid? Olen ise hetkel ka pigem selline nagu Sina 10.klassi lõpus. Sooviks ka u 10 kilo alla saada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esimesed 5 kilo kaotasin suvevaehajal, mitte midagi tehes :D ja siis sügisel hakkasin trennis käima, aga toitumist nii väga ei vaadanud. Kevadel hakkasin väljas rohkem liikuma ja ka toitumist vaatama. Nüüd teen u. 2-3x nädalas trenni ja jälgin toitumist :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts