Healthy Mix jumestuskreem

Puuvilja ekstrakte sisaldav, nahka rikkalikult hooldav jumestuskreem. Sisaldab rikkalikku nahka hooldavat puuviljasegu: niisutav melon, antioksüdant granaatõun, toonust-parandav ingver ja sära lisav aprikoos. Kreem sobib kõikidele nahatüüpidele , tulemus jääb matt, loomulik ja ühtlane. Terve, särav ja toonitud jume püsib nahal kuni 16 tundi.


Nii kirjeldab jumestuskreemi pakend seda kreemi. Ütlen juba etterutavalt ära, et poolega olen nõus ja poolega mitte. Kindlasti saate aru, miks just minul nii on. 
Toode on mõnusas pumbaga klaasist pudelis, mis teeb selle oma hinna vääriliseks ja natuke kallimaks. Kui aga avada kork siis ninna torkab just puuvilja segude lõhn. See on asi mille pärast, ma pea iga päev selle järgi haaran. Puuviljalõhnaline algus päevale. 
Jumestuskreem pole minu nahale just see õige, sest juba üsna pea, peale pealekandmist hakkab see minu näos kergelt läikima ja minu näos see 16h kohe kindlasti ei püsi ja matt ei jää. Kuna ma nägu katab see vaid 6-8 tundi ja siis võtan maha, kasutan ma selle siiski lõpuni. Seega rasusele nahale pole see jumestuskreem päris õige. Juhul kui sul on viitsimist enda nägu tihedalt puudriga üle käia siis võid selle endale osta.
Jumestuskreemi katvus on keskmine. Katab väiksemad iluvead ära, kuid suuremad jäävad siiski näha. Ptüi-ptüi-ptüi, pole pidanud pikka aega suurte ebameeldivate külalistega võitlema. Samas mulle ei meeldi ka väga selline jumestuskreem, mis täiuslikult kataks, sest siis on oht, et nägu kataks nagu mask. Keskmine katvus on midagi mulle. 
Kreem paneb näo särama ja selle lõhn on nii meeldiv. 
Ostsin selle suve algul ja sellepärast ka natuke tumedam toon. Saan seda kasutada veel mõned nädalad ja siis peab jääma oma aega ootama, sest siis muutub see liiga tumedaks. Hind oli Ideaal kosmeetikas sellel ~16€. Üsna krõbe, aga kui sul on normaalne nahk, siis see on oma hinda väärt :)




Millist jumestuskreemi kasutad Sina?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Võiks olla enne ja pärast pilt su näost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praeguse valguse tõttu pole see just eriti lihtne, aga uue jumestuskreemi arvustamisel pean seda meeles. Annan endast parima, et mingisugune pilt lugejateni tuua :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts