Timotei // Shampoo // Conditioner

Kuu või kaks tagasi võttis minuga Dove ühendust ja pakkus mulle proovida kahte komplekti. Olin nõus, kuna antud toodetega mul varem kokkupuudet polnud. Enda jaoks uusi asju tahan alati proovida.


Šhampoon - õrn niisutus* Sinu normaalsetele ja kuivadele juustele. Rikkalik kaunistav segu orgaanilise jasmiiniekstrakti, argaania- ja mandliõliga, mis niisutab* intensiivselt isegi kuivi juukseid, et äratada nende ilu. Annab elava sära  ja õrna lõhna. Mitterasvased, siidised ja säravad juuksed iga päev!* 

Timotei toodetega minul kokkupuude puudub. Tean ainult nii palju, et üks šhampoon jättis küll juustele meeldiva lõhna.
Pudel on lihtsa ja ilusa välimusega. Suur pluss selle toote juures on selle kork. Pole pusimist ega maadlemist, et toode kätte saada. Kui pudeli kork kerge vaevaga lahti siis ninna tuleb suur ent väga mõnus lõhnapilv. Ma olen sellesse lõhna ära armunud :D Eriti hea on see, et see sobib lõhna poolest naistele kui ka meestele. Tekstuurilt on toode üsna vedel, kuid õnneks jooksu see pihkude vahelt ei pane ja jõuab ilusti juusteni. Šhampoon on nagu ikka, vahutab ja peseb juuksed krudisevalt puhtaks. Ning juba sellega pestes on tunda, et kiharad saavad piisava niisutuse. 


Palsam - õrn niisutus* Sinu juustele. Rikkalik kaunistav segu orgaanilise jasmiiniekstrakti, argaania- ja mandliõliga, mis niisutab* intensiivselt isegi kuivi juukseid, et äratada nende ilu*. Silub õrnalt Sinu juukseid* andes neile elava sära ja õrna lõhna. Mitterasvased, säravad ja siidised juuksed iga päev!*

Palsam on see, mis paneb punkti. Palsami lõhn on sama meeldiv nagu seda on šhampooni oma. Toode on tekstuurilt keskmise paksusega, mitte liiga vedel ja mitte liiga paks. Lihtne juustesse kanda ja ei voola näppude vahelt ära. Hoian seda pead u. 3 minutit ja loputades on tunda, kui palju niiustust ja toitmist juuksed saavad. Kuivad juuksed on piisavalt toidetud ja neis on kerge kohevus. Minu juustele just sobilik. Ja need kaks toodet teevad lubatud töö ilusti ära.


Ma ei tea kas see on minu järeldus või on Timotei pakendeid tehes nii mõelnud. Kui šhampoon on 250ml pudelis siis palsam on 200ml pudelis. Jõudsin järeldusele, et ehk on tähele pandud kuidas šhampooni kulub alati rohkem, kuigi võid palsamit šhampoonist rohkem kasutada. Ning alati saab šhampoon enne otsa kui palsam ja nii jääbki see seisma. Kuid Timoteiga seda ilmselt ei juhtu :)
Vaatasin, et rimis on need tooted 30% odavamad. Kuigi šhampooni ja palsami hind jääb juba tavahinnaga alla 3€ kui ma ei eksi :)

Kindlasti kõige suurem pluss nende toodete juures on see, et need sisaldavad 0% parabeene ja 0% värvaineid.



Kas Sina oled Timotei tooteid proovinud? Millised selle firma tooteid soovitad Sina?




Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts