Ilu Mõte // Maxima

Ma pole kunagi Maximas käies pööranud tähelepanu ilutoodetele. Nimi on miskipärast kõigile selline, et sealt midagi head nagu oodata pole. Kuid saan nüüd öelda, et Maxima xx ja xxx poed on minu silmis hoopis midagi muud. Kui klassiõde näitas kataloogi?, mis oli täis nii palju häid pakkumisi (mõni pakkumine on parem kui seda oli Selveris). Nii ma vaatasin kataloogist välja, mida mul vaja oli ja läksin esimesel päeval uute asjade jahile. Sain kõik, mida ma tahtsin. Soovitan kõigil kasvõi vaatama minna. Pakkumised kehtivad 06.november - 19.november :)


Kõige õnnelikum olen ma aga selle ostu üle. Ma tahtsin juba pikalt endale kaalu. Miskipärast see lükkus aina edasi ja edasi (ilmselt mu vaimusilm teadis, et tulemas on üli hea pakkumine ja ei lasknud varem kaalu osta :D ). See oli ka põhjus, miks ma Maxima minna tahtsin. Kaal maksis 8.49€ (16.99€) ja see näeb ka super hea välja.

Suur dušigeel hakkas otsa saama ja ühe pudeli hind oli nii magus, et võtsin endaga kaasa lausa 2 pudelit. Ning Dove tooted minu nahale alati sobinud, ei olnud vähemalt võimalus ostuga mööda panna. Ühe pudeli hind 1.32€ (2.65€). Nende lõhn on ka nii hea, et ootan juba kummagi dušigeeli kasutust.

Ma ei tea, kas see juhtub ainult minul või teistel ka. Kui hakkab üks asi otsa saama, siis riburadapidi hakkavad kõik asjad otsa saama. Nii õnnestus osta hea hinnaga meigieemalduspiim, mis mul olemas on ja sellele jagub ainult kiidusõnu. See maksis 3.09€ (5.45€) .  
Raseerimisgeel maandus korvi puhtal uudishimust. Olen seda juba korra kasutanud ja poleks osanud sellega rohkem täppi panna. Maksis see 2.99€ (4.59€) .

Jah, ka hambapasta on kohe otsa saamas. Kuna olin seda ammu vaadanud ja mõelnud selle ostmist, siis nüüd oli küll õige aeg see osta. Hinnaks on sellel 2.15€ (3.69€) .



Kas Sina oled juba Maxima poodi külastanud? Mida oled soetanud? Mida plaanid soetada?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. ei teadnudki, et Maxima ka ilutoodetele sooduskampaaniaid teeb! väärt info, aitäh!
    kroonilist ilutoodete ostusõltuvust põdeva inimesena, uurin kindlasti, mida pakutakse.... vaatamata asjaolule, et sahtlid ja riiulid üle ääre juba ajavad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ega isegi ei teadnud sellest enne kui klassiõde kataloogi näitas. Palunpalun :)
      Tean, mida tunned. Koguaeg on uusi asju vaja, hoolimata sellest, et antud toodet võib olla juba kümme erinevat :D

      Delete
  2. Maxima on tõesti pood, kust võib palju asju leida tunduvalt odavamalt kui teistest poodidest. Ise ostan sealt pidevalt šampoone ja dušigeele. Ilutooteid pole sooduskampaania ajal ostnud, kuigi veidi kibelesin küll, kui riiulite vahel käisin ning üht ja teist asja vaatasin. Sõbranna ostis aga küll Dove juukseõli Maximast, sest hind oli super soodne :)

    naarisgerli.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui veel Maximale lähemal elasin, sai sealt selliseid asju osta. Kuna aga nüüd on Prisma lähemal kui Maxima, siis sinna lihtsalt enam ei satu ja pole soodukatest ka nii teadlik. Tundub, et tuleb hakata tihedamini Maxima lehti vaatama :)

      Delete
  3. Maximad kus ma olen käinud, on olnud väga normaalsed :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts