Telli Tervis Pluss!

Ühel suvepäeval, kui päikest võtma läksin, haarasin poest nii muuseas endaga kaasa Tervis Pluss ajakirja (muidugi enne ostsin ajakirja ära ja siis lahkusin poest). Sealt sai alguse minu igakuine ajakirja ostmine. Ma polnud varem selle poole kordagi vaadanud, kui aga esikaanel oli Grete Klein ja Cosmopolitan oli juba loetud, siis lihtsalt võtsin selle. Nüüd olen seda endale iga kuu ostnud ja alati otsast lõpuni läbi lugenud. Ajakirjast saab alati midagi uut ja huvitavat teada. :)
Oktroobrikuu ajakirjas oli hea pakkumine. Telli 6 kuuks Tervis Pluss ajakiri ja saad kingituseks Nurme Seebi komplekt (ootan suure huviga nende toodete proovimist). Siis ma enam pikemalt ei mõelnud ja tegin selle tellimuse ära. See on selline ajakiri, mis kutsub lugema. Olen väga rahul, et just selle otsa sattusin :)






Kas Sina loed Tervis Pluss ajakirja? Millist ajakirja Sina soovitad? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts