Avon // Marbleised Powder Blush



Ma pole põsepunadele kunagi erilist tähelepanu pööranud. Kuid kui ma selle Avonilt saadetud pakist leidsin, siis oli aeg see lõpuks ka ära katsetada. Nüüd on põsepuna mu üks igapäevane meigitoode, mida kasutan. 
Välimust on see väga armas. Ütleks nii, et seni üks kiftima välimusega puuder. Kaant kaunistavad lilled koos Avoni logoga + see toote värv, mis alt välja paistab. Väga tubli töö AVON ;)
Toote sisu on tavalisest ka natuke erilisem. Üldjuhul on kas üks kindel värv või siis tooted võrdselt ära jaotatud. Kuid selles põsepunas on erinevad värvid kokku segatud ja nii saab põskedele anda väga huvitava ent samas tagasihoidlikuma väljanägemise. Mina kannan seda oma põskedele Avoni puudri pintsliga ja olen seda teinud algusest peale. Tulemuseks on ilmekam? nägu. Pole enam selline kahvatu, vaid on ikka mingisugust värvi ka. 
Kui see peaks kunagi otsa saama, siis ma olen õnneseen, sest üks samasugune on mul veel kuskil karbis olemas. 
Kehtivas kataloogis seda kahjuks pole, aga ehk on ikka seda veel tulemas. Hind jäi sellel 5-10€, igati taskukohane, sellise iluduse kohta, mis meigikotis on.  Eks elame näeme, kas seda tuleb mingisugusesse kataloogi :)




Mida Sina kasutad, et oma näole ilmet anda?



Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts