Küpsised, küpsised!

Täna jälle ei too teieni mingisugust ilutoodet ja põhjus on lihtne. Enamus asjad on alles testimisel ja ehk uuel nädalal räägin teile mingist iluvidinast. Kuid tänane postitus sisaldab endas midagi maitsvad. Juhul kui sul on kõht tühi või magusa isu, siis pane vaim valmis, sest ilmselt ajab see postitus sul suu vett jooksma :)
Mõni aeg tagasi avastasin Miramii blogist lihtsa küpsiste retsepti (leiad selle SIIT ). Lisasin kohe selle enda "lemmikute" listi ja ei lasknud retseptil kaua oodata ja täna need järgi proovisin. Taigen valmis kiirelt ja ilma raskusteta. Kuid ülejäänud protsess oli paras nökerdamine ja korralik ajaröövel. Nii ma unustasin end kööki pea 3h tunniks kui mitte kauemaks :D Küpsiseid tuli ~ 4 plaaditäit, aga nende valmis meisterdamine võttis rohkelt aega + nende kaunistuste tegemine. Mulle kogu meisterdamine aga meeldis, mõtted olid ainult küpsetamisel. Viskasin koolimõtted selleks ajaks ära. 
Nagu ma varem maininud oled, et küpsetada mulle meeldib väga, aga süüa mulle nii väga ei meeldi ja nüüd mõtlen kuhu kõik peaks need endaga kaasa võtma, et need mul Tartu koju seisma ei jääks. 
Nüüd teile pildimaterjali ka :) 






Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts