Avon // Hollywood Collection

Ma ei jõua vist iial Avonit ära tänada, et nad on mulle saatnud proovimiseks huvitavaid ja uusi tooteid :) Hollywood on Avoni üks uusimad (kui mitte uusim) kollektsioone. Ning kui ma nägin seda mulle saadetud pakis, olin väga elevil, et saan proovida nende uut kollektsiooni. Hollywoodi sarja kuulub küünelakk, lainer, sära andja ja huulepulk.  Need kõik ma ka karbikesest leidsin :)




Ideal Luminious sära andja


Uustulnuk Avonis ja samuti ka täitsa uus toode minu jaoks. Pole ma varem kordagi kasutanud sära andjat. Ütleme nii, et see on ikka tõeline sära andja. Olen seda paar korda kasutanud. Iga päevaseks kasutamiseks on seda minu jaoks natuke liiga palju. Ei vaja nii palju sädelust üheks koolipäevaks. Seega, see toode leiab kasutust tähtsamate sündmuste puhul, kui vaja hea välja näha ja silma paista.
Sisust räägitud, ei saa mainimata jätta ka pakendit. See on tõesti väga šikk ja uhke. Kaanel olev daam ja tekst sobivad ideaalselt kokku ja annab meigikoti sisule ilu juurde. Mis eriti hea selle toote juures veel on, on see, et lisaks sära andjale on selles ka veel peegel. No milline kokkuhoid meigikotis :) Sära andja täishinnaks on 8€.






Ultra Colour huulepulk

Siiani pole minust saanud erilist huulepulga kandjat. Kuid proovida meeldib mulle ikka ja kodus olles võõpan huuled ikka üle ja siis mingil määral katsetan. Nagu ka sära andja pakend on ka huulepulga oma väga peen. Ning selle sisu veel parem. Huulepulka peale kandes see lausa iseenesest liigub üle huulte ja värv ongi peal. Väga hea pigment ja katvus, ja see toon, tõeliselt naiselik. Oehh, oleks ma vaid rohkem huulepulga inimene. Tundub, et tuleb see harjumus kuidagi endale omandada. Minu huulepulga tooniks on "Show Business", valikus on veel 2 tooni "Starlet Glamour" ja "Cherry Rush". Huulepulga täishinnaks on 7€.







Nailwear Pro+ küünelakk

Mul oli kurb meel, kui leidsin selle ilusa tooniga küünelaki pakist. Ma oman, geelküüsi ja käeküüntel seda väga testida ei saa. Õnneks proovimata see siiski ei jäänud. See ilus nude-toon kaunistab nüüd minu varbaid. Kui esimest kihti peale kandes võib tunduda, et küünelakk tahab triibuline jääda, siis teine kiht jääb hoopis ilusti ühtlane. Pole seda suurt maadlemist, et küüned triibuliseks ei jääks. 
Koostiselt on küünelakk paraja paksusega ja seetõttu on katvus igati hea. Ning ei saa ka selle toote pakendist üle ega ümber. No on ilus ju :) Minu küünelaki tooniks on "Beige Drive In" ja kollektsioonis on ka teist tooni küünelakk "Vixen" ja täishinnaks on sellel 4.60€




Glimmerstick Flick

Lainerid on need, millega mina pole veel sina peale saanud ja asi on jäänud vaid ühe kordse proovimise peale. Nii oli ka selle tootega. Proovisin ühe korra ära ja sinna see asi ka jäi. Nii palju saan öelda, et toon on sellel ilus must. Tõmbed olid sellega lihtsad. Kui soov on saada täiusliku joont siis nii lapsemäng see ka pole, kuna laineri ots on lai. Vajab juba natuke rohkem asjatundjama kätt ja minul seda kindlasti pole. Saab sellega teha siis laia joont ja natuke kitsamat. Midagi targemat ma selle kohta öelda ei oska, kuid üritan end sellel teemal rohkem informeerida ja kätt harjutada. Täishinnaks on laineril 7€










Milliseid tooteid olen Sina neist proovinud? Millist tahaksid proovida?





Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kas see lainer jätabki nii heleda triibu nagu viimasel pildil? Ning sära andja tundub päris põnev toode olevat. :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päris süsimusta tulemust ei saa, aga kui mitu korda üle teha on tulemus selline hele must? (proovisin just ja mulle see toon meeldib) :)
      Kui tahad sageli välja paista ja ei pelga silmapaistmist, siis julgen sulle seda soovitada ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts