New In : Jysk // Prisma

Üha enam ja enam avastan ma ennast toidupoe koduosakonnast. Ma ei tea millest see täpsemalt tingitud on. Äkki sellest, et olen vanem?! ja ega enam pole mägede taga see, et endale täitsa oma elamise soetama peab. Mulle meeldib käia sisustus poodides ja asju lihtsalt vaadata ning peas mingisugune tuba kokku panna :)
Täna näitan teile oma uusi ja ilusaid klaase, mis ma Prismast, väga hea raha eest sain. Üks klaas maksis 0.99€ ja ostsin neid 6, nagu toidunõude komplektid ikka. Olin juba pikalt endale ilusaid, kuid tagasihoidlike kausse otsinud. Kord kui sammud Jyski seadsin leidsin just need sobivad. Valged ja piisavalt sügavad. Ühe kausi hinnaks oli 1.29€ ja neid ostsin samuti kuus. Kui ma juba olin sisustus lainel, leidis see mõnus kreemjat värvi pleed tee minuni. See on niiiiii pehme. Viimane kuid mitte vähem oluline on minu kõige uuem sõber Pedro. Sõbraks on söögilaud. Mina kasutan seda aga arvuti jaoks, et saaks voodis olles ka netis olla ja ei peaks arvutit teki peale panema. Selle hinnaks jyskis on 25€ ja ma olen sellega vägavägaväga rahul.









Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ma olen nii ammu jalgadega kandikut otsinud! Suur tänu sulle selle postituse eest, pean omagi sammud JYSKi seadma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea on kuulda, kui suutsin oma postitusega kellelegi abiks olla ;)
      Olin ise samuti pikalt just sellist kandikut otsinud ja pikad otsingud kandsid lõpuks vilja :)

      Delete
  2. See kandik on lihtsalt suurepärane. Ka mina kavatsen selle endale sealt soetada. Aitäh, Klaarika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kandik näeb tõesti suurepärane välja. Väga meeldiv kuulda, palunpalun, Stella :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts