Bling - Bling // Küüned

Ma olen vist ühe korra teinud oma küüntest eraldi postituse. Ning üle pikaaja tuli tahtmine seda veel kord teha. Ilmselt olete aru saanud (vihje: instagram), et olen taas geelküünte juures. Ma pole kordagi suutnud geelküüntega olla üle aasta, kuid ma ei suuda ka nii kaua ilma olla. Mul on geelküüntega selline suhe, et umbes 5-7x võin käia hoolduses ja siis tunnen/vajan neist natuke puhkust. Tihti, peale ära võtmist ütlen endale, et ei viitsi ma enam endale geelküüsi uuesti panna ja kuu, paari möödudes mõtlen juba, et võiks geelküüned tagasi panna. Praeguseks olen käinud 3x küünetehniku juures, umbes sama palju veel (või äkki rohkemgi) ja vajan ehk küüntest puhkust. 
Küll need mu tujud on ikka huvitavad :D
Hoolduses käin Rakkes, oma kodukohas. Kuid lisan ikka siia lingi, et saaksid minu küünetehniku töödega tutvuda. Mina olen temaga väga rahul :)





Milline suhe on Sinul geelküüntega?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mul on juba pea kaks aastat küüned peal olnud ja enam ilma nendeta vist ei oskagi olla.
    Ja sinu küüned on väga ilusad! :)

    http://justmecleer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on vist see, et kui korra paned, siis naljalt enam ilma ei oska olla.
      Suur Aitäh sulle Cleer! :)

      Delete
  2. Kelle juures küüni käid panemas?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts