REVIEW: Dior // Diorshow Iconic Overcurl Mascara


Dior Diorshow Iconic Curler Mascara on ripsmete keemilise koolutamise efektiga ripsmetušš. Koolutab ja pikendab ripsmeid. Tulemus on erakordselt kaunis ja pilkupüüdev. Pilk, mis võtab lihtsalt sõnatuks!


Täna räägin ja näitan teile Diori ripsmetušši. Minul on selle mini versioon, mille leidsin Stellarium box'st. Olen seda kasutanud nüüd mõned nädalad ja arvan, et on sobiv aeg enda arvamust selle kohta jagada. Tegu on minu esmase kokkupuutega kalli firma ripsmetuššiga. Eks mingi suurem lootus/ootus oli ikka sellele seatud. Kuid arvan, et on nii mõnigi muu tušš, mis teeb kallitele firmadele silmad ette. 


Ripsmetušši pakend on väga peen ja kallis. Hõbe ja musta kirjaga. Samuti sisu on sellel natuke erilisem kui teistel tuššidel. Kuid esmalt selle harjast. Hari on sellel minisuurusel ripsmetuššil paras ja see on ka kergelt kaardus, mis teeb värvimise mõnusalt mugavaks. Tootel on ka mingisugune õrn lõhn (ei oska mina lõhnasi kirjeldada), kuid minu silmi see ei ärritanud ja lõhna tunneb ka ainult siis kui nina põhimõtteliselt topsi või harja vastu pista. Aga mis on see, mis teeb selle ripsmetušši natuke erilisemaks? Kui ripsmed ära värvida ja lasta neil kuivada, siis hiljem katsudes on need justkui värvimata. Ripsmed jäävad pehmed ja siidised. Tõesti , neil poleks nagu tušši peal. Sellist asja pole mul enne olnud. Tavaliselt jäävad ripsmed kõvaks ja ei ole pehmed. See teeb neile justkui pai, ega koorma neid liialt.


Levelzone lehe kirjeldus lubab pilku, mis võtab sõnatuks. Minu silmis on tegu ripsmetuššiga, mis jätab just tagasihoidlikuma pilgu. Just sellise, kui soovid endale teha minimalistliku meiki.  


Diori ripsmetušši hind on ikka üsna kõrbe ja olenevalt kohast on see isegi krõbedam. Levelzone kodulehel maksab see 27€ ja kaubamajas on selle hinnaks pea 36€. Mina aga ei näe mõtet ühe tušši eest välja käia sellist summat, kui saaksin sama raha eest osta 2-5 ripsmetušši, mis võivad olla kordades paremad.


Kas Sina oleksid nõus ühe ripsmetušši eest nii palju maksma?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Tore et enne ja pärast pildid on :) ja tõesti tundub et on päris tagasihoidlikud ripsmed, nii et mina kohe kindlasti ei maksaks sellist hinda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea meel kuulda :) Just täpselt, tagasihoidlikud ripsmed saab ka teiste heade ja rahakoti sõbralikumate tuššidega :)

      Delete
  2. Ka mina proovisin hiljuti esimest korda ''hinnalisemat'' ripsmetušši ja samuti olin kergelt pettunud... Samas on see natuke hea, ei pea hirmsasti raha raiskama! :)

    www.blogicarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis võib olla veel käiks suurema summa välja, kui tegu on tõesti ülim ripsmetuššiga, aga üldjuhul kallimatele tuššidele on olemas odavamad alternatiivid :)
      Kõik muidugi oleneb ka inimesest, mõni soovib rohkem raha välja käia ilutoodetele mõni mitte.

      Delete
  3. Oi kui ilusad rohelised silmad :) Ise vaatan ka odavate toodete poole ikka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuuuuuur Aitäh sulle Jaanika! :)
      Eks ta nii kipu olema jah :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts