REVIEW: Avon // Kulmuvaha ja -puudri komplekt

Kulmud on miski, mis annavad näole nii palju juurde. Üha enam vaatan ma esimese asjana inimese kulmusid. Või üldse pilte vaadates, jäävad just kulmud mulle silma. Selletõttu olen ka ise enda kulmudele rohkem rõhku hakanud panema ja võin öelda, et juba pikemat aega olen oma kulmudega rahul, sest olen leidnud just selle õige toote. Kuid sellest õigest tootest räägin hiljem. 
Täna räägin teile sellest komplektist, kus üldse sai minu kulmude värvimine alguse. Varem kasutasin kulmufiksaatorit, et kulmukarvu ohjes hoida. 
Olin juba varem kulmupuudrile ja -vahale kataloogis silma peale pannud ja olin isegi valmis seda tellima. Tundub, et Avon luges mu mõtteid ja saatis selle ise mulle proovimiseks. Alguses ma seda väga ei kasutanud, sest tundus, et see pole ikka see. Kuid mida rohkem ma seda proovisin, seda rohkem see mulle meeldima hakkas. Komplektis on kulmuvaha, WIN. Ma olin kimpus oma taltsutamatute kulmukarvadega ja see lahendas mu mure. Ning kulmupuuder, millega saab kulme täita. 
Sellega kipub ainult see probleem olema, et kui oled tihe vaha kasutaja, nagu ka mina, siis see saab kordades kiiremini otsa kui puuder. Mina kasutasingi seda kuni vaha otsa saamiseni ja siis jäi seisma. Vahel kui tahtsin kulme täita siis käsi haaras jälle selle järgi. Kuni suve keskpaigani oli see minu igapäevase meigi lahutamatu osa. Siis sai aga minu uudishimu minust võitu ja ostsin omale Arteco kulmupuudri. Jah, sellest on saanud minu suuur lemmik. Kuid nagu juba mainisin, siis sellest hiljem :)
Kuid ma julgen seda komplekti soovitada. Kulmuvahale ja kulmupuudrile saad kaasa ka väikese kaheotsalise pintsli. Alguses tundub pintsel väike, aga sellega saab ilusti hakkama, juhul kui sa pole just harjunud suurema pintsliga.
Hinnaks on sellel 8.60€.


Mida kasutad Sina oma kulmudel?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Su postitused oleksid palju paremad kui sa teeksid ka enne ja pärast pilte. Mõtlen, et kui kirjutad ripsmetuššidest, lauvärvidest, kulmupuudrist jne. Nii reklaamid tooteid rohkem ja tekitad ka inimestes suuremat ostuhuvi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea kui keegi jagab nõuandeid, kuidas postitusi paremaks muuta. Aitäh sulle, panen kõrvataha :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts