Lihtsad, kuid väga maitsvad muffinid

Küll on hea ikka köögis asjatada. Eriti kui saab midagi magusat valmistada (kahju ainult, et see figuurile hästi ei mõju). Täna valmisid jälle ühed muffinid. Eelmine nädal valmisid ühed tatramuffinid, mille pildi leiad minu instagramist Kklaaarika. 
Olin juba pikalt Prismas vaadanud XL suuruseid silikoonist muffini vorme. Eile ma need endaga lõpuks koju kaasa tõin. Ning täna valmisid neis esimesed šokolaadi koogikesed. Tegin laisa inimese muffineid. Ostsin muffinipulbri, kuhu tuli lisada vaid vesi ja õli, vormidesse panna, ahju pista ja oodata nende valmimist. Need valmivad kiirelt ja on niiiii head, õhulised ja mõnusa šokolaadi maitsega. Tahtsin natuke kaunemaid muffineid teha ja sulatasin valge šokolaadi (mis ei tahtnud hästi vesivannil sulada) ja puistasin peale kaunistusi. Woalaaa ja valmis nad olidki :)
Küpsetada mulle meeldib väga, aga hiljem nõudepesu pole just eriti meeltmööda. Maal olles saan selle sujuvalt emme kaela veeretada, kuid siin Tartus pean sellega ise tegelema. oeh, kas keegi ei tahaks seda minu eest teha?!? :D:D
Kuid täna juhtus ka väike apsakas. Märk sellest, et ma ikka küpsetasin. Kui hakkasin hambatikuga proovima, kas muffinid valmis, suutsin oma käe tulise ahju vastu panna ja niimoodi käe ära põletada, et nimetisõrme nukil on suur vesivill. Tegijal ikka juhtub :)

Piltidelt muffineid vaadates ei tundugi need nii suured, kui need tegelikult on. Kui tavaliselt jagub ühest pakist pea 12 muffini jaoks, siis XL omadele jagub vaid 5 vormi jaoks.






Kui suur Sõber sina köögiga oled? Oled tihe kokkaja?




Teie Klaarika! :)


Comments

  1. Mulle nii meeldivad need silikoonvormid, sealt on nii lihtne muffin kätte saada. Eriti head on seal teha muna-peekonit hommikusöögiks. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma unustasin need õliga õrnalt ära määrida ja sellepärast kõige libedamalt need sealt välja ei tulnud.
      Ohohh, sellise hommikusöögi peale poleks ma elus tulnud :)

      Delete
  2. Ohh, mul ka selliseid vorme vaja ju:) Kas need olid müügil ühekaupa või viieses komplektis, ja äkki mäletad ka hinda?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need on müügil kuueses komplektis ja hinnaks oli neil Prismas ~4€ :)

      Delete
  3. Mul on ka neid silikoonvorme vaja! Siiamaani olen kasutanud muffinipanni, mis ka oma tööd hästi teeb, kuid miskipärast jäävad seal tehtud muffinitel paberid maru õlised. Kujutan ette, et kui neid silikoonvorme natuke seest õliseks teha, siis tulevad muffinid kergesti lahti ja saab kauni paberi sisse ümber tõsta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need silikoonvormid tõesti head. Plaanin ka väiksemad osta, et saaks tõsta ümber paberisse, siis ei pea seda panni ostma :)
      Mul oli küll plaanis vormid õliga ära määrida, aga muidugi see tuli alles siis meelde, kui taigen vormides oli :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts