REVIEW: Wella Professional // Thermal Image

Thermal Image - Kuumakaitsesprei
Hoiab juukseid jahutatuna kuumatöötlusega viimistlusvahendite kasutamise ajal. Kaitseb juukseid kuumuse eest ning hoiab neid juuksesirgendaja ja lokitangide töötlemise ajal jahutatuna. 


Nagu te varem juba aimu saite, et minu juuksed eelistavad kvaliteetset kuumakaitset ja toidupoe omad ei sobi neile. 
Kurtsin oma murest juuksurile. Õnneks oli ta just linna salongi minemas ja sealt ta tõi endaga kaasa kuumakaitsesprei. Paljud teised olid seda kiitnud ja seega julges ta seda mulle ka soovitada. Võin öelda, et minu juustele see sobib ja juuksed ei pirtsuta. Mis on eriti tore, mu juuksed hakkavad aina tervemaks ja paremaks muutuma. 
Tegu on wella tootega. Varem ma nendega kokku väga pole puutunud, kui tean, et võin nende tooteid julgelt vaadata. Kuumakaitset loksutan tugevalt ja pihustan seda enne föönitamist juustesse. Esimesena torkab ninna kohe selle meeldiv aroom. No ei oska seletada, aga täpselt selline tunne nagu oleks juuksurisalongis, kus alati pannakse pähe imelise lõhnaga tooteid :P Peale selle kasutamist ei ole mu juukseotsad enam nii kuivad ja rabedad. Need oleks justkui endasse elujõu tagasi saanud. Tugevuse aste on sellel küll 4st 2, aga leian, et minu juustele just piisav.
Olen seda nüüdseks kasutanud u. poolteist kuud ja haaran selle järgi veel. Seda on kulunud pool pudelit ehk siis selle pudeliga peaks pea 3 kuud ilusti hakkama saama. Ja muide, kuumakaitse oli just kaubamajas soodushinnaga ja kahjuks ei jõudnud tagavara ostma minna -.-. Täishinnaks on 150ml pudelil ~14€ ja soodukaga peaks selle kätte saama 10€. Igati taskukohane hind sellisele heale tootele.


Milliseid Wella tooteid oled Sina kasutanud? 
(kindlasti anna teada, sest äkki sinu poolt kiidetud toode võib ka mulle sobida)

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ma olen juba aastaid olnud andunud Wella toodete fänn, alates Wella juuksevärvidest kuni šampoonideni-palsamiteni välja. Pikka aega olen kasutanud Wella Brilliance sarja värvitud juustele (punased pudelid) ja olen siiamaani väga rahul. Samuti meeldivad Enrich sarja tooted, mis on rohkem niisutava toimega. Soovitan väga proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänu sellele kuumakaitsele vaatan ka rohkem Wella tooteid. Muidugi niisutavad tooted on alati teretulnud. Seega kui uusi tooteid vaja, peakski just nende poole piiluma :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts