AVON // PINK

Ütlen juba ette ruttavalt ära, et tänane postitus saab olema ikka VÄGA roosa :)
Läbi aegade olen ma Avonist tellinud ilutooteid ja pole nagu muule väga tähelepanu pööranud (va. must käekott). Kui üks päev nägin kataloogi vahel veel ühte lisalehte, mis oli roosasi asju täis. Ma olin põhimõtteliselt müüdud :D Lehte vaatasin ikka mitu korda ja lõpuks tegin ka otsuse. Kuid tean juba, et ühe asja sealt lehelt peaksin veel tellima. Tellisin endale siis reisitassi, märkmiku, järjehoidjapaberid ja pastakad.
Seekord tellisin teise müügiesindaja kaudu ja nii armas oli saada enda asjad ilusas Avoni kotis :)








Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mul on suur nõrkus roosade asjade vastu, kõik need asjad on täpselt my cup of tea :)

    http://justmecleer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kust saab selliseid lahedaid avon asju? :) hinnad? :)

    Ja veel üks täiesti teemaväline küsimus kuid mind väga väga huvitab: kuidas saab nimelt just sellist tausta blogile nagu sinul on, et sinu pilt ja siis Klaarika blogi piltide keskel. Umbes sellist taolist tahaks ka endale aga ei tea mis programmiga nii teha. Loodan,et aitad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Müügiesindajal peaks olema üks lisaleht, kus antud tooted on olemas.
      Reisitass 7.90€, märkmik 5.50€, järjehoidjakleepsude komplekt 1.50€ ja pastakad 2.50€ :)

      Mina kasutan picmonkey.com netipõhist programmi. Teen seal collage'si ja lisan pildi peale teksti. Juhul kui jäi arusaamatuks siis kirjuta julgelt mulle facebooki "Klaarika Salus" :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts