NEW IN: Reserved // Mannu's FashionGlämm

Näitan teile täna mõnda uut riideeset, mis on leidnud tee minu koju + ühed jalanõud. Aus olles, siis need asjad olen endale juba üsna ammu soetanud, kuid mõtlesin, et ehk tuleb veel mõni asi teile mida näidata. Pole siiski saanud mahti endale midagi uut osta. :)

Olin pikalt kaalunud kummik-saabaste ostu. Nüüd olen väga rõõmus, et seda otsustasin teha. Need näevad kordades paremad välja kui tavalised kummikud. Mul pole küll tavaliste kummikute vastu midagi, aga kummikuid ja viisakat mantlit väga koos ei kanna. Tellisin need SIIT lehelt ja maksid 32€


See on just see jakk, mis sobib ideaalselt suveõhtutel selga panemiseks. Nii ootan, et saaks sellega käia. Jakk ei ole midagi erilist, aga minu arust just lihtsus teebki sellest mõnusa jaki. Soetatud on see Reservedist ja maksis ~25€, täishind oli sellel ~45€. Oli üks hea diil.

Kui juba läks jaki ostuks siis nägin ka seda salli ja teadsin kohe, et jakk ja sall sobivad hästi kokku, et pean salli endale saama. Ja kuna sall oli hea hinnaga ei pidanud kaua mõtlema. Sall on samuti Reservedist soetatud ja maksis ~5€, täishind oli ~10€


Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts