Mustast brünetiks

Muutust olin juba väga pikalt plaaninud. Alguses oli see lihtsalt mõte, kuid mida rohkem ma sellele mõtlesin, seda suuremaks soov kasvas, et see ära teha. Lõpuks ma otsustasin ära, et enne süda rahu ei anna, kui ära teen selle. Nii ma siis kirjutasin oma soovist Keirile. Ning juba peale mõne nädala ootamist sai see teoks. Alguses tegime värvipesu ja siis soovitud värv pähe. Olin valmis ka saama endale ülikuivad juuksed, aga siiamaani on nad olnud päris head. Pildilt kahjuks ei tule see muutus nii välja, aga kui peegli ees end jõllitan siis ikka aru saada. Ilmselt päikese valguses on parem aru saada. Mina olen tulemusega väga rahul ja tunnen, et see sobib mulle isegi paremini. Muidugi Suur Aitäh Keirile, tänu kellele see teoks sai :)



Siit on parem aru saada, kuid ülepea ma päris nii pruun ka pole, kuna otsad jäid peale värvipesu tumedamaks kui juured. Siit ka tingitud see, et peapealt heledam kui otstest. Ehk saab millalgi teha päevavalguses pilti ja siis vast parem seda vahet näha.




Kas sina oled vahel pikalt millelegi mõelnud ja lõpuks selle teoks teinud?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts