REVIEW: White Glo

Olen seda kasutanud nüüd täpselt nädala, nii kauaks seda väikest tuubi ka jagus, ja võin öelda, et mina tulemust näen. Kui neid tooteid Stellarium Box'is nägin siis erilisi lootusi ei seadnud, sest hambapastat oli vähe ja mis saab ikka muutuda sellise vähese ajaga. Pidin siiski selles eksima. Ma ei tea kas see on mingi silmapete, aga mina siiski näen vahet. Mitte midagi nii trastilist, kuid vahet ma näen. Juba peale esimest korda tundusid hambad tsipa valgemad. Olen väga rahul, et sellise lühikese ajajooksul suutis see väike tuub minu naeratusega muutust teha. Nüüd kui peegli juurde satun siis vaatan enamus kordadest enda hambaid :P Kuid on teada tuntud tõde, "Ilu nõuab ohvreid". Nii kehtib ka selle puhul. Peale teist pesukorda muutusid igemed üsna hellaks, ilmselt oli see tingitud vast hambaharjast. Kannatasin aga selle ära ja igemed on taas normaalsed ja pole ebameeldiv hambaid pesta.



Mida oled sina proovinud, et hambaid valgemaks saada? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kust neid tooteid soetada saaks ja millisesse hinnaklassi nad kuuluvad? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postituses ka mainisin, et sain need Stellarium Box'ist, seega ei oska öelda, kust antud tooteid soetada saab. Kuid tean, et White Glo'l on ühed natuke teistsugused valgendamis võimalused. Toda peaks saama apteekidest ja nägin isegi I.L.U's ja hinnaks võis sellel olla ~30-40€ :)

      Delete
    2. http://www.whiteglo.ee/epood/valgendavad-hambapastad/ saab täitsa tellida, ka muudelt lehtedelt, kui guugeldada ;)

      Delete
  2. Müüakse ka Rosalind kauplustes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Aitäh! :) Ei peagi tellima kui soov jälle kasutama hakata.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts