REVIEW: Avon // Chocolate body scrup

Peale esimest kokkupuudet kehakoorijaga, ei suuda maneist enam eemale hoida. Nii ma siis olen proovinud erinevaid koorijaid, paremaid ja halvemaid. Täna räägin ma sellest, mis on ja ei ole. Olen šokolaadi ja selle lõhna vastu üsna jõuetu ning ei pidanud kaua mõtlema sellele, kas seda tellida või mitte. See on mul nüüdseks olnud juba üsna pikka aega. Venitasin postituse tegemise just nii kaugele, sest lootsin, et ehk ikka midagi muutub, kuid kahjuks mitte. Tegu on siis õrnemat sorti kehakoorijaga. Osakesed on üsna väikesed ja peaaegu, et olematud. Seega ei tee see ka oma tööd nii nagu ma oleks lootnud. Kui tahta head tulemust, tuleks koorida pikalt ja koguaeg koorijat juurde võtta, sest kui on väikesed osakesed siis kipuvad need dušši all ka kiirelt sulama. Kuid asi pole siiski nii hull. Asja korvab selle koorija lõhn. Vot see on asi, mille pärast ma ikka ja jälle selle koorja järgi haaran. Lõhna on raske kirjeldada, seda peab ise tundma. 
Samas jälle usun, et õrnema nahaga inimestele see koorija  võib sobida. Seega kõik loeb inimesest. See, et mulle see ei sobinud, ei tähenda, et kehakoorija sulle ei peaks sobima :) 
Kehtivas kataloogis maksab see 3.69€ ja tegu on 200ml tuubiga. Hind on igati taskukohane ja sellepärast ma ei ole kurb ka, et koorija natuke nigela võitu on.


Milline on sinu lemmik kehakoorija?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts