AVON

Alustan kohe sellega, et ma ei jõua iial ära tänada Avonit, kes on minu blogi vastu nii lahke. Eile käisin ühel pakil järel ja see oli tavalisest suurem. Ootasin selle avamist väga. Kui lõpuks see õnnestus olin ma väga rõõmus, nii palju selliseid asju, mille seotamist, kas olen mõelnud või lihtsalt mõelnud, et need võiks mul olemas olla. Avon oskab alati kümnesse panna. Nüüd on palju asju, mida katsetada ja mingi aeg siis tulemas suur postituste kuhi nendest toodetest :)





Millisest tootest tahaksid, et ma kindlasti postituse teeks? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. kuule klaarika, sa elad ikka päris ligidal mul ju :D

    ReplyDelete
  2. Ohohoohh, koduaadress nii avalikult...? Ootan muidugi postitusi toodete kohta! Eriti pilte swatchidest :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Läks ja nii, aga jääb kindlasti viimaseks korraks :)
      Selge :)

      Delete
    2. Ma arvan, et enda turvalisuse huvides on sul parem see esimene pilt maha võtta :) Nagunii see ju tegelikult midagi juurde ei anna, peamine on ikka sisu, millest sul pilt olemas! :)

      Kuna mina olen vist elus ainult ühte Avoni toodet kasutanud, siis mind huvitaks vist kõik :)

      Delete
    3. Ma alguses ja nagu väga ei mõelnud, aga nüüd eemaldasin pildilt korterinumbri.
      Ilmselt tahan ka ise jõuda kõigist toodetest väikse ülevaate anda :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts