ENDOMONDO #1

Täna oli lõpuks see päev kui ajasin end kodust välja, et teha algust jooksmis hooajaga. Tänu sellele sain ka esimest korda kasutada "Endomondo" rakendust. See on tõesti hea, sest näed ära pika maa maha käisid ja kui kaua + veel palju erinevaid asju. Tasub proovimist. Ise olen üsna õhinas, et saaks jälle välja kõndima minna ja varsti ka jooksmisega algust teha. 25.mail tuleb olla heas vormis, et jõuaks joosta. Distants on küll lühike, aga see pole lihtsalt sirge tee, vaid täis tõuse ja languseid.

Siin on siis väike ülevaade minu tänasest käimisest.



Millist mobiilset rakendust kasutad Sina kui treenid vabas õhus? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina rakendust ei kasuta, vaatan käekella järgi algus ja lõpu aja ja siis Google Mapsis arvutan pikkuse. Mul telefonil õudselt vähe sisemälu ja ei taha Endomondot sinna lubada, hakkab tõrkuma. Väga hea oleks, kui keegi mõnda alternatiivi soovitada oskaks :) Kui mõne teada saad, võiksid mulle teada anda näiteks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ise olen mõelnud pulsikella soetamisele. Telefoni rakendused on tõesti hetkel head alternatiivid. Kuid kui leian midagi siis võin teada anda ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts