Avon // Käekell

See iludus peitis end viimases Avoni saadetud pakis. Kell oli tagasihoidlikus kuid ilusas pakis. Pakki avades oli rõõm suur. See oli just selline nagu ma olen endale tahtnud. Avon suutis jälle mu mõtteid lugeda, väga äge :) Käekell on stiilne, millega saab enda välimusele nii mõndagi juurde anda.Kell on täpselt paraja suurusega, kuid hing juba vaikselt ihkab ka natuke suurema järgi, aga minul kelladest küllalt ei saa. See on ka mu esimene kuldne käekell. Ootan juba selle kandmist ehk siis alates homsest saan seda kanda.Ilmselt mõtlete miks just homsest? Kui kella sain, oli see mulle liialt suur ja alles täna sain mahti, et minna kellasepa juurde ja see väiksemaks teha. Võttis 2 lüli ära, maksis see kõigest 3€ ja see võttis kõigest 1-2 minutit aega :)
Kahjuks kehtivas Avoni kataloogis ma seda näinud pole ehk on järgmises. 





Millised kellad sulle meeldivad? 

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väga ilus kell on, mulle meeldivad ka taolised :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kell on tõesti ilus, mulle meeldiks selline hõbedane, neid veidi raskem leida kui kuldseid (va ebay, aliexpress) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäääh! :) Ega sellisest hõbedasestki ära ei ütleks. Nii palju kui näinud tunduvad need ka väga ilusad :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts