Tere KÖÖK // Kohupiimapannkoogid vaarika toormoosiga


Jälgin instagramis Tere KÖÖK kontot. Tihti jagavad nad seal isuäratavaid pilte, mille retsepte saad nende äpist või kodulehelt Tere.eu
Mõned päevad tagasi lisasid nad instagrami pildi isuäratavatest pannkookidest. Asusin kohe äpist retsepti otsima. Minu üllatuseks ei olnud üldse palju komponente vaja. Tegin screenshoti, et poest vajalikud asjad osta. Täna oli minul pannkoogi-esmaspäev ja katsetasin esimest korda nende retsepti. Kõik on neil puust ja punaselt ette tehtud. Isegi video, mulle meeldib see veel eriti. Mina tegin kohupiimapannkooke (retsepti leiad SIIT). Lisasin vajalikud koostisosad kaussi, ootasin 30 minutit ja alustasin küpsetamist. Soovitati keskmisel kuumusel küpsetada, panin 4 astme ja nii teine pannitäis untsu läks ja ära kõrbes. Kuldpruunid pannikad saavutasin 2 astme kuumusega. Retseptis on öeldud, et antud kogusest tuleb 30tk, mina tegin pannkoogipanniga, millega sain 20tk. Kuid see eest kõik ühesugused kaunikesed. Vaarikamoosi ma ise ei teinud, vaid võtsin sügavkülmast juba valmis oleva. Ainult sulatamise vaev. Kogu kupatus võttis aega umbes täpselt 1-1,5h. 

Jõudsin juba välja valida ühe teise pannkoogi retsepti, mida ehk tuleval pühapäeval katsetada.
Mina igatahes soovitan neid jälgida, sest vahel on mõne söögikorra ideed otsas ja Tere Köök lehelt võid just sobiva leida. Nende lehelt leiab põhimõtteliselt kõike. Kindlasti minge vaadake ;)

Ja nüüd on vaatamiseks teile hunnik pilte pannikatest :)




 







Milline on Sinu lemmik-pannkoogi retsept? Oled kasutanud Tere Köök äppi või kodulehel olevaid retsepte? Millist retsepti oled järgi proovinud?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts