AVON Care // Royal jelly body lotion // Aloe vera light cream (for face, hand & body)


Minu keha vajab niisutavaid kreeme ja nii ma tihti neid ka vahetan, et see sobiv leida. Suve keskel olid Avoni Care kreemid hea hinnaga ja otsustasin kaks potskut tellida. Üks natuke kergem ja teine toitvam. Mida külmemaks läheb, seda rohkem niisutust nahk tahab. Suveks sobib minule ihupiim/emulsioon, aga nüüd juba jahedamate ilmadega kreem. Aaloe veeraga toidab super hästi keha ja see on mu lemmik. Koostiselt paksem ja imendub ilusti nahka. Mesilasema piimaga emulsioon on kergem ja hea peale pesu selle sisse end määrida. Lõhna poolest meeldib mulle aaloega rohkem, kuid mõlemad on head ja kasutan need lõpuni ära. 
Sain täna ka uue kataloogi, kus on uued kreemid parabeeni ja värvaainete vabad. Panin ühele silma peale, mille kindlasti endale tellin. 



Siin pildil on ka näha, et emulsioon ei ole nii tummine nagu kreem. Kuid juba nimed reedavad, kumb toitvam on. 




Mõlemad potskud on 400ml suurused ehk toodet jätkub kauaks. Kui mina need tellisin oli ühe hinnaks ~3€. Praegu kehtivas kataloogis on emulsiooni hinnaks 2.50€ ja kreemi hinnaks 4€.




Oled Avoni kehakreeme kasutanud? Milline sulle kõige enam meeldib/sobib?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts