MacBook Air // Katvos


See oli vist suve keskel kui nägin esimesi kaitsekleebiseid MacBookile. Alguses ma lihtsalt vaatasin neid kauneid disaine, kuni otsustasin lasta panna ka enda arvutile ühe. Valisin Marmor stiilis kleebise, kuna see meeldis mulle kõige rohkem. Maksis 20€ ja Tartu minnes oli armas Kätlin nõus selle ka ise paigaldama. Mina suudan sellise asja täitsa vussi ajada. Nii mu MacBook uue kuue saigi. Kui alguses meeldis mulle puhas kaas siis nüüd ilma kaitseta ei kujuta seda ettegi. Annab nii palju juurde. 
Olenemata disainist on kõik kaitsekleebised MacBookile 20€ ja iphone telefonidele 5€. Muide Kätlin pildistab ka. Mõtlen siin, et peaks minema, aga pole veel jõudnud. Tunnine sessioon maksab 40€, igati hea hind, sest ta teeb kauneid pilte. Tema koduleht Katvos asub SIIN ja instagrami konto SIIN.
Hiljuti tuli tal ka uue disainiga kleebis ja see on N-I-I-I-I ILUS. Mõlgutan mõtteid, et ära vahetada, sest kogu aeg käin ja vaatan seda. Vana tuleb ilma liimijälgedeta ära ja on võimalus vahetada või üldse ära võtta. Mina soovitan, sest disainid on kaunid ja Kätlin ise on hästi tore inimene :)















Kas Sina oled kuulnud Katvos-st? Oled ka endale tellinud kleebise? Kuidas Sina rahul oled?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väga ilus valik!
    Ka minul on Katvose kleebis ja väga rahul!
    http://www.suvimariliis.ee/2016/07/katvos-x-marble-cover.html

    p.s. Ooops, saatsin enne kommentaari valesse kohta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kätlin teeb head tööd ja kliendid on rahul :)
      Ning sinu oma on samuti väga kaunis. Enne roosa tulekut kaalusin selle sinise panekut ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts