Rakvere Ööjooks 2016


Ongi seljataga esimene ööjooks ja emotsioonid on ainult positiivsed. 
Eelmisel aastal vanaisa sünnipäeva aeg olime Lammasmäel ja toimus ka Rakvere Ööjooks. Mõtlesime, et uuel aastal kindlasti läheme ka. Mina registreerisin end juba mai lõpus 10km distantsile. Emps ja õde said nimed kirja juuli lõpus (5km). See päev, 13.august, tuli väga kiirelt. Meie käisime võtsime juba päev enne enda asjad spordikeskusest ära, et õigel päeval ei peaks jooksma, vaid saaks asja rahulikult võtta. Laupäeval terve päev sadas vihma ja kole uimane oli olla. Polnud küll tahtmist sinna väga minna. Õnneks oli ilm meie poolt ja võistluse ajal kordagi ei sadanud ja temperatuur oli täpselt õige. Isegi kui alguses tundus, et on jahe. Jooksin koos Sabinaga. Tänu temale oli tempo paras ja ma ei pingutanud üle. Kogu rada oli huvitav, muusika mängis, tehti erinevat showd ja minul oli nägu naerul. Imestama paneb see, et terve 10km oli mul pulss 170-180 ehk päris kõrge. Kuid mul oli jaksu palju ja ei tundnud, et oleks raske. Kodus joostes sellise pulsiga on ikka väga raske. Ning mul pole ammu joostes kerge olnud, sest nädala alguses jooksin 4km ja ma reaalselt surin. Üritus oli ikka nii vägev, et nautisin melu ja jooksmine käis nii iseenesest :D. Ja muide lihased pole ka kuskil valusad. Kindlasti lähen järgmisel aastal jälle, sest sellest peab osa saama. 
Ajaga on aga naljakas asi. Käepeal oli pulsikell mõõtmas. See näitas aega 01:15:47, Sabinal oli lõpuaeg umbes sama (jooksime koos üle finiši). Minu aeg tulemuste lehel oli aga 01:20:47 Kirjutasin neile ja sain ka vastuse. Minu aeg oligi valesti ja korrigeeriti ära. Õige aeg oli 01:15:48.8 igati hea, arvestades sellega, et polnud üle 2 kuu korralikult jooksmas käinud.
Otsus minna ööjooksule oli ainuõige ja imestan, et varem sinna polnud jõudnud. 







Käisid ööjooksul? Mis distantsi läbisid? Kuidas on emotsioonid?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts