Heli Reichardt "Walpurgi öö"

Tegu on mingis mõttes hoiatusromaaniga, selle tegevus toimub lähitulevikus, millel on ehmatavalt palju ühisjooni üsna hiljutise minevikuga. Terves maailmas on toimunud ootamatud muutused, Euroopa Liidust on eemaldunud varakad tuumikriigid, Lähis-Idas pole rahu saabunud ning laienev ja piire ületav terrorismioht tingib totaalset kontrolli kõige ja kõigi üle.
Kõige selle taustal elab sügisest kevadeni Nõmmel üks 44-aastaseks saav üksikema, ametilt tõlk, oma igapäevast elu. Üksikisiku tasandil jutustabki romaan tema loo. Omaette teemaks on võimalus, et hea tahte organisatsioonid võivad oma tegevusega tahtmatult kurjusele kaasa aidata ning inimestega manipuleerida.

Mul on lugemine sassi läinud ja ma ei teagi mitmes raamat "Walpurgi öö" juulikuus oli. Kuid see selleks. Sain sellegi Rahva Raamatu soodukate aeg 2.90€ eest. Kuni esimesed 50 lehte olid mitte midagi ütlevad. Tahtsin juba raamatu nurka visata. Siis mõtlesin, et on mis on, ma proovin "Walpurgi öö" läbi lugeda. Õnneks läks asi paremaks ja läbi ma selle sain. Raamat räägib tulevikust, aga mulle tundus kogu aeg olevat see minevik ehk nõukogude aeg. Tegu polnud eriti huvitava lugemisega, aga polnud ka kõige halvem. Taaskord loetud raamatute nimekiri pikem ja selle raha eest täitsa okei :)




Oled seda lugenud? Kuidas Sulle "Walburgi öö" meeldis?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Raamatu arvustust tehes võiks ikka pealkirja õigesti kirjutada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issssand, mis viga sisse tuli. Pildil seda muuta enam ei saa, aga postituses teen seda kindlasti :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts