Karl Fazer TRAVEL


Mulle jäid šokolaadid üsna kohe silma kui need müügile tulid. Korraga ei raatsinud osta, sest üks tahvel maksab 1.99€. Nii ma siis ühel korral ostsin ühe, teisel korral teise jne. Lõpuks sain kõik neli kokku, et siis hakata neid maitsma. Ootused seadsin miskipärast päris kõrgeks. Kõige enam ootasin valge šokolaadi maitsmist ja ilmselgelt ei lugenud ma hoolikalt. Nimelt ma ei söö lagritsat ja just seda see ka sisaldas. Ma olin nii pettunud. Ei olnud ma ka teistest väga vaimustuses. Neljast maitseb mulle kõige rohkem mündimaitseline. Kui muidu võin silmagi pilgutama tahvli šokolaadi ära süüa siis neid ma ei suuda. Vaevalt kaks rida söön ära ja isu täis. Minu jaoks täiesti tavalised ja ei midagi erilist. Vahel harva võin süüa. 
Kuid minu kõige lemmikuim Karl Fazeri šokolaad on piimašokolaad tervete maapähklitega. Vot selle võin küll korraga ära süüa. See lihtsalt on parim. Oeh, ma vajan ühte tahvlit kohe ja praegu :D








Oled neid šokolaade söönud? Kuidas Sina rahule jäid? Milline on Sinu lemmik Karl Fazeri šokolaad?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina ka muidu lagritsat ei söö, aga sellesse šokolaadi andis ta just särtsu juurde ja lagritsat polnudki nii palju tunda. :) Olen kõiki söönud ja üldse ei tahaks sinuga nõustuda, et need tavalised šokolaadid- minule just tekitasid erilise maitseelamuse! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meenutas see lagrits šokolaadi sees lapsepõlves vihatud köharohu maitset :D
      Ei väsi kordamast, et see tõestab jälle seda, kui erinevad inimesed on. Kuid on hea kuulda, et kellelegi maitsevad need ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts