Outfit Of The Day // 04.04


Päike paistab juba nii mõnusalt ja soojalt väljas. Tunnen, kuidas õues joostes mu patareid vaikselt täituvad. Teotahe ja motivatsioon vähe haaval kasvavad. Mulle nii meeldivad esimesed soojad ilmad. Need on midagi, mida olen ammu igatsenud ja siis need järsku on kohal. Siiani on mul hästi õnnestunud joosta just neil päevil kui päike paistab. Tunnetan seda soojust ja naudin isegi tuult. Hakkan sellega vaikselt sõbraks saama (veel eelmine aasta ajas mind sporti tehes tuul nii kurjaks). Ma üritan tuulest positiivset leida ja nii on trenni tegemine kohe kordades toredam.

Esimeste ilusate ilmadega lasin Eglel endast ka pilte teha. See outfit on kujunenud mu lemmikuks. Praeguseks see õige. Kannan seda pea üle päeva, sest nii mugav ju. Kuid ei, praktika uksetaga ja  kleidid tuleb kapist välja otsida. Või noh need on üles otsitud ja oote valmis pandud. Lugesin oma kaunitarid üle ja neid on mul ei rohkem ega vähem kui 26 (veel põhikoolis käies ei sallinud ma kleite ja seelikuid, käisin vaid siis kui tõesti pidi pidulikumalt riietuma). Umbes 5-7 on suve omad.. Kuid hing ihkab neid veel ja veel.









Müts - H&M // Sall - Reserved // Tagi - Seppälä // Must pluus, teksad, jalanõud, kott - New Yorker // Käekell (polarM400) - Rademar // Prillid - Instrumentarium




Kuidas Sina laed oma patareisid kui oled pikast pimedast perioodist väsinud? Naudid samuti õues käies päikese paistelisi ilmu?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts