Kirsimaitselised sefiirikorvikesed


 Täna näitan teile oma esimesi õnnestunud sefiirikorvikesi. Nägin Teepidu blogis kirsimaitseliste sefiirikorvikeste retsepti ja see tundus nii lihtne. Ma ei lasknud kaua oodata ja tegin need ära. Ma olin natuke laisk ja kasutasin poe muretaigent, aga nende blogis on ka selle retsept olemas. Isegi sefiiri tegemine ei olnud üle mõistuse raske nagu olin arvanud. Kõik valmis ilma suurema vaevata, vaja lihtsalt natuke rohkem kannatust. Minul ei tulnud need nii ilusad välja, sest polnud sobivat pritsi?. Kuid see ei muutnud maitset. Nii head homemade korvikesed.
 Kahjuks minu kaameraga tehtud KÕIK pildid läksid aiataha ja saan teile näidata ainult telefoniga tehtud pilti. See eest järgmiste koogide pildid on hästi õnnestunud (vähemalt mina arvan nii :D ) ;)



Millist retsepti kasutad sina sefiiri tegemiseks? Õnnestub see alati?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts