Toidutare // Ülilihtne šokolaadikook


Kookide postitustega hakkan juba rajale saama. Ootel on peale selle veel kaks kooki. See tähendab aga seda, et aeg on end jälle kööki seada. Mul on tõesti kahju, et ma nii harva olen viimasel ajal küpsetanud. Kui hoog peale jällegist tuleb siis ei saa pidama. 
Täna näitan teile ülilihtsat šokolaadikooki. Seda valmistada on tõesti ülimalt kerge. Kaks koostisosa omavahel segada ja oodata mõned tunnid ning ongi valmis. Juhul kui seda uuesti teha siis mina teeksin mõningad lisamised. Ma teeksin koogile küpsistest põhja ja lisaks šokolaadisegule pähkleid. Eks näis kas ma ka selleni kunagi jõuan. Originaal retsepti leiad Toidutare raamatust või nende koduleheküljelt SIIT. Kes on tõeline magusasõber siis see kook on just teile. Ma võin küll magusat palju süüa, aga üks tükk oli minu piir :)











Kas Sina oled seda kooki juba teinud? Kuidas Sulle see meeldis? Kui pole veel teinud, kas tahaksid?


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts