Toidutare // Hapukoore-meekook


Idee meekoogi tegemisest oli ammu mõtteis. Selle valmistamine tundus mulle nii raske ja võimatuna. Kuid tegelikult oli asi oodatust palju lihtsam. Vaja natuke rohkem aega, aga maitse on see eest nagu päris. Ehk siis parem poe omadest. Ikkagist ise tehtud, hästi tehtud. Mina olin välja kukkunud koogiga V-Ä-G-A rahul ja kindlasti kavatsen seda veel teha. Tunnen praegu, et tahaks ühte tükki. Pildid ajavad alati suure isu peale :)
Retsept on pärit Toidutarest SIIT. Meil on kodus Toidutare retseptiraamat ja seal nii palju isuäratavaid kooke, mida teha tahaks. Soovitan sirvida ehk hakkab meeldima ;)







Oled meekooki teinud? Millist retsepti sa kasutad? Tuled see Sul alati välja?


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. https://www.facebook.com/KarimasFood/photos/a.287644481321040.68801.287615841323904/538244632927689/?type=3 Minul on selle retseptiga tulnud väga hea ja tundub toidutare retseptist mesisem ja mahlasem, pole nii kuiv. Olen teinud ka toorjuustu-hapukoore seguga (toorjuust paksem ja siis ei voola segu külgedelt maha). Voolamise vastu aitab see ka et teha ümmarguses vormis mis käib lahti, siis ei voola midagi kaotsi ja jääb kook mahlasem. Esimene kiht vormi sisse, siis laod peale jne. Sooda on ka tähtis komponent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lahtikäiva vormi peale pole tulnudki. Järgmisel korral kindlasti proovin järgi.
      Kook oli tõesti mahlane ja mee maitse polnud tugev, sest ma pole eriline meesõber :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts