Avon // Nutraeffects // Radiance SPF20




Ma ei näe igas Avoni kataloogis oma lemmikut Nutraeffects Balance näokreemi. Seega pidin tellima samast sarjast teise kreemi. Valituks osutus Radiance. Olen proovinud ka Hydration näokreemi. See pani mu näo läikima ja selline asi mulle ei meeldi, sest  rasune nahk ei ole läikivana ilus. Radiance sobib igale nahatüübile ja muudab ka jumet.  Jumet see tõesti muutis. Tegi näo palju säravamaks ja ühtlasemaks. Kreem oli Balance omast palju paksem ja seda oli hästi mõnus näole kanda. Kulus seda vähe. Kasutus oli see üle kuu aja ja ainult topsiku kaela jagu jõudsin ära kasutada. Muidu oli igati hea toode, aga... . Märkasin, et nägu ei taha üldse korras püsida ja punnid ei taha näolt ära kaduda. Hakkasin siis uuesti oma vana lemmikut (jõudsin vahepeal ka uue potsiku tellida) kasutama ja nägu muutus juba peale paari korda puhtamaks. Ehk siis mulle Radiance ei sobinud, sest muutis näo punniliseks. Kuid kõik muu oli igati 5+. Kehtivas kataloogis maksab Avon Nutraeffects Radiance SPF20 5.49€.  
Lemmikud jäävad ikka lemmikuks ja naljalt oma näole uusi asju ei proovi. Olude sunnil tuli seda teha. Tänu sellele sai nägu natuke vaheldust, et siis vana hea tootega uuesti alustada.






Oled Avon Nutraeffects Radiance SPF20 näokreemi kasutanud? Kuidas sulle see sobis?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts