Anne-Maiga pildistamas 08.04


Eelmisel reedel see lõpuks juhtus ja ma sain Anne-Mai kaamera ette poseerima. Pilte tuli päris palju ja ma otsustasin need viite ossa jagada. Tahan, et ka teie neid näeksite. On näha, et Anne-Mail on natuke teine lähenemine asjale ja mulle vahelduseks isegi meeldib see. Mina jäin kogu tulemusega super rahule ja teinegi kord tahan temaga pildistama minna. 
Just selle tausta pärast me klõpsutama otsustasime minna. Algselt oli plaan Lähtele minna, aga õnneks tuli puuriit peaaegu koju kätte ehk selle leidsime Amblast. Väljas oli tuul, mis oli omakorda nii külm, et paras väljakutse oli see. Kuid me saime hakkama. Värisesin, mis ma värisesin ja õnneks haigeks ka ei jäänu. 
Eks vaadake ise üle ja andke omapoolne hinnang. Kuidas teile need pildid meeldivad? :)











Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts