Tester // NIVEA Repair & Targeted care // NEW!


Märtsikuu Anne&Stiili vahel oli juustele mõeldud tester. Mõni päev tagasi proovisin selle järgi ja ma olen võlutud. Šampoon ja palsam muutsid juuksed NIII pehmeks. Ma ei kasutanud juukseõli ja isegi siis olid juuksed super pehmed. Mainimata ei saa jätta ka lõhna. Nivea tootele omane, aga super mõnus ja mahe. Seda on tunde juustes õrnalt tunda. 
Kuna mul said šampoon ja palsam otsa siis poes käies need korvi ka pistsin. Muide, need olid Konsumis (ilmselt siis ka Maksimarketis) soodushinnaga. Kui ma ei eksi siis mõlemad tooted olid 1,99€. Minu arust super hind.
Nii hea, et ajakirjade vahel on testreid. Tänu neile ei pea poest täissuuruses toodet ostma ja hiljem pettuma.




Oled jõudnud juba neid tooteid proovida? Kuidas rahule jäid?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mul on Nivea toodetega see probleem, et juuksed lähevad väga kiiresti uuesti mustaks. Kuidas nendega oli? Juuksed püsisid puhtad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead ma seda ei vaadanudki, sest hoidsin juukseid kogu aeg kinni. Nüüd peale uut pesu kohe peaksin jälgima seda :)

      Delete
  2. See toode on tõesti super, olin ise ka võlutud kui proovisin. Ohjeldab väga hästi ära paksud juuksed :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts