Dove // Kehakreem sheavõi ja vaniljega // Dove dermaspa ihupiim

Enne kui teile Dove toodetest räägin, tahan tänada teid. Te jätsite nii armsaid kommentaare kingiloosi postituse alla. Tore oli lugeda teie naistepäeva kohta. Super, et naistele ikka lilli kingitakse ja meelest peetakse. Ning tere tulemast uutele lugejatele :) Selgitasin välja ka loosi võitja. Seekordse kingipaki saab endale Enna Raabe. PaljuPalju Õnne! :) Kirjutasin ka juba võitjale.



Nüüd juba uuel teemal. Ilmselt minu lugejad teavad, et Dove tooted on mulle alati meeldinud. Täna tahangi teile kahest tootest rääkida. Ühtlasi üks kahest on võitnud minu südame. 



Dove purely pampering body cream with shea butter and warm vanilla

Ostsin selle kehakreemi juba päris ammu. Ma küll ei plaaninud sellest rääkida, aga kuna sellest sai minu suur lemmik, muutsin siiski meelt. Mina oma kuiva nahaga vajan super niisutavaid kreeme, ihupiimad jäävad väheseks. Soetasin ma selle hinna pärast ja Dove tooted pole mind kunagi alt vedanud. Peale pesu on see must-have toode. Kehakreem on mõnusalt paks, mis muudab naha mõnusalt pehmeks ja see saab ka tõesti toidetud. Ning selle toote lõhn, see on lihtsalt S-U-P-E-R! Meeldivat aroomi on veel mõnda aega nahal tunda. Kurb on aga see, et kreem saab varsti otsa, põhi paistab. Kodus on aga kreeme veel nii palju, mis tuleb enne uue ostmist ära kasutada. 
Seda jätkub üsna pikaks ajaks (300ml) ja maksab umbes 5€. Ma kahjuks täpset hinda ei mäleta.


 Dove DermaSpa Goodness³ Body Lotion

Dove kehakreem võitis mu südame siis otsustasin ka ühte teist kreemi proovida. Derma Spa on ihupiim ehk natuke lahjem kui kehakreem. Ostsin ma selle Selverist kui olid allahindlused. Sain ta siis vist 5€-ga. Kerge parfüümi lõhn on mitte magus nagu eelmine. Mulle hullult meeldib seda nahale kanda, sest teeb jalad super pehmeks ja siidiseks. Naha toitmisega kreem hakkama ei saa, aga enne välja minekut sobib küll. Ma kasutan selle lõpuni, kuid uuesti ei osta. Natuke kõrge hind (täishind umbes 6-7€) ja minu keha tahab suuremat niisutust. Usun, et see sobib suurepäraselt neile, kes ei vaja ülitoitvaid kreeme


Olete neid tooteid kasutanud? Kuidas Sina rahule jäid? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts