Timo Porval, Tarvi Tiits "Just nii, härra seersant!"


„Just nii, härra seersant“ on nii naerupahvakuid kui ka tõsiseid mõttekohti pakkuv lugemine kahe noormehe kogemustest Eesti kaitseväes. Raamatu autorid – Timo Porval ja Tarvi Tiits – meenutavad oma ajateenistust muhedal ning ladusal moel, pakkudes nii põnevat lugemist nii kaitseväest päris kaugele jäänud inimestele kui ka vanu aegu meenutada soovivatele reservväelastele.

Raamat osutus valituks tänu sellele, et minu härra kaitseväkke ei pea minema. Soov aga sellest rohkem teada oli suur ning teada, kas see siis on ikka nii mõttetu. Raamat avas silmad ja pani teisiti mõtlema. Ma olin 100% nõus nende väidetega, mis autorid välja tõid. Võtta ajateenistusest maksimum, mitte minna sinna hädaldama. Muidugi jutt oli väga mõnusalt ja huvitavalt kirjutatud. Tänu loetule ei arva ma sugugi asjast nii nagu varem. Kõik on mõttemaailmas kinni. Soovitan lugeda seda kõigil. Usun, et avab nii mõnegi teise inimese silmad. Rahva Raamatus maksab see 17.99€. Mina sain selle soodukate aeg ja maksis siis 9€. Oli hea diil :)
Nimekirjas on ootamas üks ajateenistusega seotud raamat veel. Ootan juba millal järg selle kätte jõuab. 




Oled seda raamatut lugenud? Kuidas Sulle meeldis?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Olen täitsa samal arvamusel mis sina :)
    Nii hea raamat oli ikka:)

    ReplyDelete
  2. Hei,

    Vaatasin sinu Instagrami ning nägin seal väga palju ilusaid smuuti pilte. Seega kui sul kunagi peaks tulema ideede puudus millest kirjutada, siis sinu lemmik smuutidest/retseptidest loeksin huviga. :)

    Väga vinge blogi ja toidupostitused ajavad alati "suu vett jooksma":) Keep going! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HeiHei!
      Panen kõrvataha ;)
      Aitäh Sullle, tegid mu päeva kohe ilusamaks! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts