Naistepäev // Goldtime // Fossil


Küll see naistepäev on tore päev :)
Eile sain lõpuks kaua oodatud karbi avada. See ootas naistepäeva juba enne sõbrapäeva. Nimelt valisin ise endale kingi välja ja nii see seisis ja ootas, millal õige aeg kätte jõuaks. 
Juba mõni aeg tagasi hakkasin soovima endale ühte korralikku ja kvaliteetset kella. Nii ma endale Goldtimest just selle õige leidsin. Härra oli nõus mulle selle naistepäevaks ostma, sest sõbrapäev pole kunagi väga suure tähendusega olnud. Suuur-Suuur Aitäh,kalllis! ♥ 
Eile sain oma armsa kella karbist välja võtta ja esimest korda käele panna. Lihtne, aga naiselik ja nii ilus. Ma võiks seda kogu aeg lihtsalt vaadata. Rihm tundub hästi vastupidav, tugevast materjalist. Kellaga olid veel kaks ehet käele. See komplekt mõjub koos nii kaunilt. Nagu Goldtime on öelnud "Vintage" ja ma olen täiesti nõus. Ning siinkohal said sõnad otsa. Vaadake parem pilte ja öelge enda arvamus :)










Mida arvad Sina kingituste tegemisest naistepäeval? Mida kingiti Sulle? Oleks vahva lugeda, millise idee peale kellegi kaaslane/sõber tuli :)


Käimas on ka naistepäeva kingiloos. Saad sellest osa võtta SIIN!!!



Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts