7th Heaven // Dead Sea Mud Pac



"Muda mask" stressivastane, sügavpuhastav, surnumere koostisosadega näomask. Normaalsele, kombineeritud ja rasusele nahale. Oleme maski kokku kogunud sügavpuhastavate omadustega mineraalaineterikka surnumeresoola, mis tungib sügavale nahakihtidesse avades ummistunud poorid, eemaldades mustuse ning rasu ka sügavaimatest pooridest muutes naha puhtaks ja siledaks. Rikkalikud meriheina ning merevetikate koostisosad aitavad toita ning taastada naha elujõu. Aroomiteraapiline lavendli ja bergamottõli leevendavad pinged ning muudavad stressis naha täiesti lõdvestunuks. Toode on valmistatud looduslikest koostisosadest. 



Ma olen päris palju näinud neid maske blogides. Eelmine nädal poes käies haarasin ka ise ühe järele. Valituks osutus muda mask. Täissuuruses maskid olid otsa saanud ja tundsin, et pühapäev ilma maskita kohe kuidagi ei sobi. 
Seda oli super mõnus peale kanda. Mask ise oli hästi siidine ja koos pintsliga läks kui ise mu näole. Hästi hea värske (natuke ka mehine) lõhn oli ja toredalt sinakat värvi (maski näol näed mu instagramis SIIN ). Hoidsin seda peal umbes 15 minutit ja pesin siis maha. Nahk oli krudisevalt puhas. Tulemus oleks ilmselt veel parem olnud kui nägu oleks eelnevalt kooritud. Sellest hoolimata jäin ma selle maskiga super-super rahule. Mul jäi seda ka alles ning ülejäänu panin LUSH puhtaks pestud topsikusse. Värvikirev ja imehea sisuga pakike maksis (kui õigesti mäletan) Selveris 1,75€. Igati oma hinda väärt. S-O-O-V-I-T-A-N-! 




Kus olete teie näinud neid müügil (soov on veel teisigi proovida)? Milliseid Sina oled kasutanud? Jäid rahule?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina olen näinud neid maske maximas ja vist oli ka prismas ja maksimarketis. Kui ma Soomest tulen, siis ostan alati kaasa, sest seal on palju suurem valik. Mõned minu lemmikud: aprikoosi koorja, valge šokolaadiga mask, musta adru(?) peel-off mask. Sellel firmal on ka mõnnad juuksemaskid ja dušigeel. Ja lõpetuseks tahaksin kiita pilte, nii ilusad ja selged alati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks suurtemates kauplustes ole neid rohkem. Rimist leidsin šokolaadi maski, aga tahaks ikka veel erinevaid proovida. Seal oli ka kilemask, aga see mulle ei meeldi.
      Ning Suuur-Suuur Aitäh sulle! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts