New Yorker // Sunglasses // Cross-Body Bag


Mõni aeg tagasi sai planeerimata New Yorkerist kott ostetud. Olen pikalt endale tahtnud pruuni tagi juurde kotti. Selle tegumoega kotike oli ammu silma jäänud. Reservedis oli taoline müügis, aga minu jaoks natuke liiga suur. New Yorkeris käisin seda ikka mitu korda vaatamas enne kui kassasse läksin. Kassa kõrval jäid silma ka ühed päikeseprillid. Mulle meeldib selline disain ja ma olen ka üks suur päikseprillide kokku ostja. Ideaalis ma tahaks taolisi natuke tugevamast materjalist, aga seni sobivad ka need. Maksid need muide ainult 5€, seega ma neilt väga rohkemat ei ootagi. Kott maksis 20€. 







Millised esemeid meeldib sulle kokku osta (isegi siis kuid tead, et need pole hädavajalikud) ? Ning kust ostad Sina endale päikseprille? Kulutad neile rohkem raha või eelistad odavamaid, et igal aastal uued osta (nagu mina :D ) ?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Tervislikust vaatevinklist soovitaks kindlalt kallimad ja kvaliteetsemad päikseprillid soetada! Need odavad võivad küll tumeda klaasiga olla, kuid lasevad UV-kiirguse kõik klaasist läbi ja silmi kahjustama. Need teevad pigem rohkem kahju, kui kasu, sest ilma prillideta kissitad silmi, aga nendega lased kõik kahjuliku otse silmadele ligi! Lihtsalt üks tervislik soovitus! :)

    ReplyDelete
  2. Selle kevade trend. Prilli valikuga panid täppi. Kiisu silmadega :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen ka ise tähele pannud, et need üsna popid. Tahaks ainult, et need veidi tugevamad oleksid :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts