REVIEW: Avon // Mega Effects mascara

Kui Avon saatis mulle kõige esimese paki (mis oli septembrikuus) siis leidsin selle ripsmetušši sealt. Proovimise tuhin tuli kohe peale, sest see oli siis täiesti uus seal ja midagi täiesti teistsugust. Rismpetušši karbist välja võttes oli näha, et tegu ei ole kohe üldse tavalise tuššiga. Kui ma lõpuks harjani jõudsin olin üsna üllatunud, ei mäletagi oma esimesi emotsioone, aga kohe hakkasin proovima. Selle harjaga on ripsmeid tõeliselt mugav värvida ja vaid paari tõmbega on ripsmed ilusti värvitud. Samuti on ripsmetušši ka väga mugav käes hoida. Otsik on liigutatav. Alguses mõtlesin küll, et sellega värvin oma silmalaud ka ära, aga õnneks seda siiski ei juhtunud. Ripsmetušš püsib kenasti terve päeva peal, ei pudene ja ei tee silmaaluseid mustaks, mis on ühe ripsmetušši suured plussid. Seda on ka väga lihtne meigieemaldajaga maha võtta. Mulle see meeldib ja julgen ka teistele seda soovitada. 


Aga miks ma selle arvustuse teieni alles nii hilja toon? See on sellepärast, et alguses seda proovides olin üsna nördinud. Koolutasin ilusti ripsmed ära ja kui värv peale kanda vajusid ripsmed ära, mis ei olnud just eriti meeldiv. Ja üldse ripsmetuššidega kipub alguses see olema, et nad on algul väga vedelad ja alles lõpu poole muutuvad paremaks. Nii oli ka sellega ja nii ma selle mõned nädalad tagasi taasavastasin :)
Kehtivas kataloogis maksab see 6.99€

Kas oled seda ripsmetušši proovinud? Kuidas jäid sina sellega rahule?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Alguses oli sellest vaimustutses, aga hiljem mitte ja siis jalle avastasin selle :) Hea toode!

    Laura
    Pink Frenzy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii kipub vahel mõne tootega olema, aga muidu tõesti väga hea ripsmetušš :)

      Delete
  2. Teinekord võiksid ikka pildi ka lisada värvitud ripsmetest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma teeks seda heameelega, aga tänu pimedale ajale on see raskendatud + ma elan ka sellises korteris, kuhu päike sisse ei paista. Kuid proovin selles suhtes asja parandada :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts