REVIEW: BYS // Lipstick

BYS firmaga puutun kokku esmakordselt ja võin öelda, et olen väga rahul. Selle huulepulga sain Stellarium Box'st. Mingeid erilisi ootusi ma endale ei seadnud, sest üldjuhul erksad värvid (mida mina proovinud olen) ei ole just kõige parema pigmendiga. Kuid esimest tõmmet tehes sain üllatuse osaliseks. Huulepulga pigment oli üle ootuste hea. Värv jäi huultel väga mõnusalt erk. See värv on üldse väga ilus. Huulepulk ei kuivata ka huuli, vaid on palsami poolsem, seega ta püsivus pole just ilmselt kõige parem. Kuid ma pole ühtegi huulepulka kandnud rohkem kui paar tundi. Seega sellise aja jooksul seda värskendama ei pea. Huulepulga pakend on üsna minimalistlik, aga see eest sisu on sellel hea. Mina olen sellega igati rahul ja kui oled huulepulga kandja inimene siis julgen seda ka soovitada.Huulepulga tooniks on "Fuchsia Surprise". Hind peaks jääma sellel ~5€ kanti, kui mitte odavam :)



Milliseid BYS tooteid oled sina kasutanud? Oled rahule jäänud?

Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts