CHIT-CHAT

Mõtlesin, et räägiks vahelduseks ka tavalist juttu. Natuke halba ja siis head. Alustame halvemast. Sain endale nädalavahetusel kerge haigusepisiku külge ja seda kõike issilt. Ta jäi eelmine nädal haigeks ja kui maale tulin tahtsin ma autoga sõita, aga muidugi ta polnud siis veel terveks saanud ja meeletult köhis mul kõrval ja oli ka palavikus. Ilmselt sealt need pisikud tulid. Õnneks ma palavikust olen pääsenud, aga meeletu kurguvalu on küll. Alguses polnud see midagi nii väga hull, kuid täna öösel ärkasin ülesse, sest ajas köhima ja oi kui valus siis kurk oli, see oli nii meeletu valu, et tõi pisarad silma. Sellist valu pole mul ennem olnud. Kahel päeval on ka hääl natuke ära olnud või siis teistsugune, mingi kahtlane :D:D:D Käisin täna lõpuks apteegis endale rohtu ka ostmas, eks näis kuidas aitavad.  Aaa ja muidugi haige emme ootab ka mind kodus. Jesss noh :D
Kuid nüüd ka midagi head. Armas Reelika Avonist saatis mulle kaks pakki. Eile sain siis esimese paki kätte. Seal sees oli erinevaid ilu tooteid, mille katsetamist ootan juba suure huviga. Ühte toodet olen juba proovinud ja ma olen tottaly in love. Aga eks lähiajal kirjutan sellest siis lähemalt. Täna sain siis teise paki kätte. Selle seest vaatas mulle vastu roooooosa termostass. Olen seda nii ammu juba tahtnud, aga kataloogis seda müügil pole olnud ja nagu kuulsin siis ei tule ka. Mul siiski vedas ja sain selle endale. Aitäh, aitäh. Muidugi täna sain ka enda tellitud asjad kätte, mida on ka omajagu. Seega on oodata mitmeid avoni toodete arvustusi. :)


Kuidas sinu tervis on? Millega peletad sina haigusepisikud eemale?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts